Bij Grap kwam de kleur met zo'n 1/2 weken. Hier is hij twee weken oud: http://www.brentelmara.nl/week2.php (rechts kun je nog meer weken kiezen, mocht je het leuk vinden )
Gefeliciteerd, zowel met je verjaardag als met deze prachtige kittens.
Mijn hart loopt over van kitten 5, nu heb ik altijd al een zwak voor oostertjes gehad (nog nooit zelf gehad helaas). Afgelopen november onze htk kater in moeten laten slapen ....veel te jong op 10 jarige leeftijd en wij hebben zijn zusje nog, maar als ik dit zie smelt ik helemaal.
Ik heb zelf 4 ekhtjes maar dit is echt prachtig!! Ik krijg altijd de kriebels als ik kittens zie haha Zeker van deze mooie! Blijft die Lilac deze kleur?
Wat komt er eigenlijk allemaal bij kijken om fokker te zijn van dit soort katten? (mag per pb)
Ik heb echt nog geen idee. Heb zoveel reacties gehad en geïnteresseerden, dat ik dat allemaal nog op een rijtje moet zetten. Maar dat is van latere zorg. Eerst moeten ze lekker groeien!
Ja, ongeveer. Weet niet van allemaal 100% zeker, met name kitten 3 twijfel ik over. Maar we zullen het zien. Ik vind het eerlijk gezegd op dit moment ook niet zo belangrijk of het poesjes of katertjes zijn. Dat komt wel.