Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LDRD schreef:Tsja, onze Charly wordt ook al een dagje ouder (8), maar we hadden toch gedacht dat hij nog
wel even mee zou gaan. Dat hij nog maar zo kort heeft hadden we zeker niet op gerekend.
Nu met pijnstilling maar aanzien hoelang het nog verantwoord is. Hij geniet nog zó van zijn nieuwe vriendin.
LDRD schreef:ponyparadijs schreef:LDRD tjeetje wat naar van jullie oude hond! Heb je al gekeken wat voor hondje jullie er bij gaan nemen?
Ja, stiekem wel, mede ook omdat we de tussentijd zo kort mogelijk willen houden voor ons roemeentje Memo. Maar voelt wel gek hoor, als de ander nog hier rond loopt.
Miepie77 schreef:precies en ik heb niet gezegd dat het niet uitmaakte, een Mastin Espagnol of een mastin del pirineo of een kruising daarmee, niet een onherleidbare kruising, die kan ik overal wel vinden, maar ik snap dat je het goed bedoelt
anneliesdj schreef:Miepie77 schreef:precies en ik heb niet gezegd dat het niet uitmaakte, een Mastin Espagnol of een mastin del pirineo of een kruising daarmee, niet een onherleidbare kruising, die kan ik overal wel vinden, maar ik snap dat je het goed bedoelt
Je zei 'een lieve grote kruising ERVAN, zie pag 8 van dit topic' mag ook.
Als je een rashond wilt lijkt me een buitenlandse adoptiestichting niet de beste plek om te zoeken.