Heel veel suc6..!!! Hier gaat ook het duimen keihard door.!!
chocobroodje
Geplaatst: 26-10-12 10:39
Wat een naam voor een dierenarts Ik duim nog steeds voor je mooie jongen, hoop dat alles toch en beetje meevalt...
Joolien schreef:
Nee in Hengelo, normaal ga ik naar Aalderinkshoek, maar maandagavond kreeg ik Hengelo aan de lijn, dierenkliniek beekzicht, dierenarts Slager. Erg fijne man.
Echo kan wel even duren volgens mij hoor. Zeker in Utrecht, omdat er misschien leerlingen bij zijn die mee moeten kijken en ervan moeten leren (tenzij je hebt aangegeven dat je dat niet wilt).
Mijn kat heeft toen ook een echo van zijn hartje gehad, en dat duurde zo'n drie kwartier tot een uur. Ze bekijken het echt heel uitgebreid en zorgvuldig! Weet je inmiddels al meer?
We mogen nog eventjes van Fritz genieten, maar niet lang. Z'n hartje is zodanig beschadigd dat hij nog maar enkele maanden tot een jaar heeft. Ik ben er kapot van maar ook blij dat hij mee naar huis mag. Heel dubbel dus. Straks meer... Iedereen bedankt voor het duimen. We hadden het zo graag anders gezien.
Ach ... wat erg ... dat spijt me echt heel erg voor jullie, Joolien
delerium
Geplaatst: 26-10-12 14:20
Het is fijn dat-ie mee mag en dat jullie niet pats/boem afscheid hoeven te nemen, maar zelf kunnen kijken wanneer het moment gekomen is dat het genoeg is geweest.
Wat een buttnieuws
Jess
Geplaatst: 26-10-12 14:21
Jolien ik kom net je topic tegen. Ik had gehoopt goed bericht te lezen maar het mocht niet zo zijn Fijn dat je hem mee naar huis mag nemen, geniet van hem nu het nog kan!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 26-10-12 14:22
Ik ga mee met delerium...geniet nog even van hem zolang het kan.
Dreamybol
Geplaatst: 26-10-12 14:22
Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met het proberen dit een een plaatsje te geven. 'Gelukkig' dan nog wel met Fritz dicht bij jullie...
Anoniem
Geplaatst: 26-10-12 14:23
het spijt me zo joolien.. echt zo erg.. als we dit hadden geweten.. maar we wisten het niet.. hij was altijd gewoon vrolijke Fritz...
Ahh wat sneu zeg.. Geniet nog even van elkaar zolang het kan, je hebt er alles aan gedaan om uit te zoeken wat het was! Veel sterkte de komende tijd.
Ylana
Geplaatst: 26-10-12 14:27
Ach wat ontzettend sneu... Héél veel sterkte!
MamaMiesje
Geplaatst: 26-10-12 14:28
Och lieve Jolien en vriend en Fritz natuurlijk... Ik wil wel zeggen "Ik weet hoe je je voelt" maar daar kopen jullie niks voor. Geniet van Fritzje zolang je nog kan, laat hem genieten, houd hem goed in de gaten, je weet zelf wanneer het tijd is.
Agossie
Geplaatst: 26-10-12 14:29
Oh nee... dit wilden we niet horen! "Gelukkig" mag hij nog wel mee naar huis. Ga hem maar lekker verwennen en genieten van alle tijd die je samen hebt. Ik hoop dat hij de artsen versteld doet staan en het gewoon nog jaren uithoudt!!
Geef hem (en jezelf) maar een stevige knuffel van mij, hoor.
oliebol Joolien, wat een vreselijk nieuws! Ik ben blij dat hij wel mee naar huis kan zodat jullie nog wat tijd met elkaar hebben. Ook om alles te kunnen verwerken. Sterkte meid en voor Fritz ook natuurlijk!
Anoniem
Geplaatst: 26-10-12 15:53
Dank jullie allemaal. Ik ben echt zo blij weer thuis te zijn, poeh! Fritz geloof ik ook wel, als is ie een beetje moe. Hij heeft zware problemen met zn hart. De spieren in zn linker hartkamer werken niet meer goed, dus die kunnen het bloed niet goed doorpompen. Daardoor hoopt al het bloed in zn linker boesem allemaal op .De boezem is ook 3 keer zo groot als normaal. Dat zorgt dus voor vocht in de longen. Ook kan het stollingen veroorzaken. Dat is ook link want die zijn al aanwezig en kunnen het lichaam in gaan en de boel verlammen... We hebben nu medicatie om het vocht weg te houden en medicatie tegen bloedstolsels. Het kan ook zijn dat hij een hartstilstand krijgt doordat zn hart het gewoon niet meer aan kan. Ik hoop zo dat hij op die manier gaat... Maar we hopen nog wel even van hem te genieten. Iedereen op de kliniek was weg van hem, hij is zoooo lief en zo braaf. Stibbelde geen enkele keer tegen en was zo zoet. Mijn toppertje!