Amy heb je wel een beetje gelijk in. Maar ja ik houd me wel aan mijn belofte. Heb nu een email gestuurd en bel zo nog eens. Ik heb aangegeven voor woensdag de 12de antwoord of reactie te willen omdat ik anders op zoek ga naar een nieuw baasje. Ik ben er al wel achter dat de zwarte een echte buitenkat is. Hij is nu al 2x ontsnapt naar buiten en heeft daar de tijd van zijn leven. De rest staat te bibberen in de deuropening, maar Black niet hoor. Die raced als een monster heen en weer Hij moet dus wel naar iemand met een tuin en iemand die hem naar buiten wil laten. Nog even zoeken dus, aangezien ik zo ook niet weet of de vrouw een tuin heeft. Normaal passen kittens zich wel, dit is de eerste die zo duidelijk laat merken dat hij het buiten heerlijk vind.
Nou hopelijk is die dame gewoon t type wat in stilte voorgeniet Ja..wij wonen midden in het bos,6800 hectare om te spelen hihi..alleen is t wel zo dat de katten hier voor de schemer binnengeroepen wordt ivm hongerige steenmarters :-( onze grote kat red zich wel en is graag binnen..maar een kitten wordt zo meegenomen door een roofdier met de schemer..moet er niet aan denken. Waar we heen gaan verhuizen (als t goed is) is ook bos en landerijen..zelfs houden we graag ramen open,dus binnenkatten kunnen ook niet bij ons
Daisyree
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-12 17:36
Ik krijg haar telefonisch niet te pakken. Nu hopen dat ze deze week haar email leest.
Ja hij wilde gapen maar kreeg zijn bek niet ver genoeg open. Er lag namelijk nog iemand op hem. Maar dat koppie het is zo typisch Tijger. Hij vind het allemaal wel prima.
Ik ben ondertussen bevallen van een gezonde dochter, Meaghyn. Ze is 10.12 geboren na een vlotte bevalling. De monsters zijn ontzettend druk en helaas heb ik geen reactie meer gekregen van de persoon die de zwarte had gereserveerd. Naast alle nieuwe indrukken van het mama zijn, herstellen van de bevalling en voor mijn kleine meid zorgen, zoek ik dus ook nog een baasje voor het grootste monster ooit.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 17-12-12 22:14
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Anoniem
Geplaatst: 17-12-12 22:20
Van harte met jullie dochter De zwarte is welkom maar heb echt geen ruimte en om het nou in het konijnenhok te zetten
Sorry Daisyree, ook hier geen mogelijkheid om een extra katje te nemen Hoewel het wel een snoepje is hoor! Maar begrijp ik goed dat ie bij Moska kan komen wonen?