Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SorpresaKyra schreef:Ja dat vroeg ik me nu ook af of ze niks extra's moeten want ik kook nu elke dag rijst voor ze en doe ik wat yoghurt doorheen met wat ham of wat anders.. alles is nu zo hard dat ze niet kunnen scharrelen dan alleen op de mesthoop. Vind ik zo sneu. Maar nu zitten dan ook de halve dag bij me terrasdeur zo van daar komt het lekkers uit de keuken. Heb ik dus niet handig gedaan geloof ik. Ze hebben in dr hok ook volop voer graanmix van Havens. Ze gaan ook niet op tijd dr hok in sávonds en vind ze nogal eens bij de paarden in de inloopstal en kletsen dat ze dan doen en drijf ik ze maar naar het nachthok. Ben als de dood dat ze opgevreten worden.
SorpresaKyra schreef:Hok waar je niet in kan zitten @RubyRed? Maar mag ik vragen waarom je er dan bij wilt gaan zitten? Leer je ze dan iets ofzo. Ja weet ik veel. Begrijp me niet verkeerd maar voor mij is een een kip een kip en vind ze helemaal leuk maar verder zou ik niet weten wat ik ermee moest doen om eerlijk te zijn. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk..
SorpresaKyra schreef:Oh bedoel je zo @RubyRed ja dat is ook wel geinig als ze uit je hand eten ik dacht je houd hele sessies in dat hok ofzo..![]()
En leert ze van alles en nog wat..ja had toch gekund..
SorpresaKyra schreef:Browny is wel een knapperd hoor..
Haha @ rubyred vind de kunstjes die ze nu doen gek zat..
SorpresaKyra schreef:Oh bedoel je zo @RubyRed ja dat is ook wel geinig als ze uit je hand eten ik dacht je houd hele sessies in dat hok ofzo..![]()
En leert ze van alles en nog wat..ja had toch gekund..
Nou ik hou het alleen bij roepen want ben van nature panisch voor alles wat vleugels heeft dus ben ik al blij als ze luisteren..
Dus de binnenkant zal ik er eens uitpilken van die tomaat..ik dacht dat moeten ze niet en kieperde in zo het vuilnis weer in. Ga ik dat doen die pitjes geven.
Nee het is hier echt stijf bevroren want was ook al met de tractor met de schop eraan bezig geweest en dat lukte al niet dus dat word hem niet..gewoon dus wat bijvoeren met wat extra's zo nu en dan begrijp ik.
Ik had me alwel ingelezen over kippen en veel vragen aan mensen met kippen kwa ziektes enzo maar hoe of wat in de winter kon ik niet echt veel van vinden. Nu ben ik weer wat wijzer he. Ik wil het wel allemaal goed doen en dat het die beestjes aan niks ontbreekt.