Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1Romy1 schreef:nee heb geen website ben geen fokker
fok zo af en toe een nestje
maar heb wel facebook en daar kun je mijn beesjes ook volgen
kohtje schreef:Diablo schreef:Ik denk dat het voor fokkers vooral makkelijker is, omdat ze anders met meerdere pups heen en weer moeten sjouwen zolang ze nog bij de fokker zijn.
Ja en? Neem aan dat de meeste fokkers niet op een flat wonen en een tuin hebben. Pups gingen hier voor 99% zindelijk weg.
dierenfan schreef:pups kunnen met 8 weken best zindelijk zijn. Heb zelf 2 weken een pup opgevangen 2 jaar geleden. Was in het asiel geboren en getest en goed gekeurd voor blindegeleidehond. Omdat ik die 2 weken veel tijd had en er na 2 weken pas een puppenpleeg gezin vrij zou komen heb ik haar die 2 weken in huis genomen. Van 7.5 week t/m 9.5 weken leeftijd dus. Ik kan zeggen dat ik in die 2 weken 1x een plasje in huis heb gehad en 1x een plasje in de achtertuin. Al de rest is netjes gebeurd tijdens het uitlaten (wel standaart elk uur uitgelaten en laten plassen) het kan dus wel. Nu is het dierenasiel waar dit pupje vandaan komt wel erg bezig met zindelijk maken van de puppen en dan blijkt dus dat het wel goed kan.
my_precious schreef:om in te gaan op de vraag van de TS waar dit topic ook voor bedoeld is.
ik heb een super klein teefje van 1800 gram tricolor helemaal gezond alles is getest en word in oktober gedekt door een reutje wildkleur van 1600 gram. de pups zullen rond eind december/januari geboren worden en mogen half maart weg.. bij interesse pb je mij maar of als je info wilt.
een ervaren fokker van honden, voor dit chitje is het haar eerste nestje.
my_precious schreef:om in te gaan op de vraag van de TS waar dit topic ook voor bedoeld is.
ik heb een super klein teefje van 1800 gram tricolor helemaal gezond alles is getest en word in oktober gedekt door een reutje wildkleur van 1600 gram. de pups zullen rond eind december/januari geboren worden en mogen half maart weg.. bij interesse pb je mij maar of als je info wilt.