pup AMY op brutale wijze GESTOLEN!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Faruba

Re: pup AMY op brutale wijze GESTOLEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:58

Maar feit blijft dat maar weinig D.A. controleren op chip helaas.

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 22:40

Toch allemaal weer bedankt.
Zelf denk ik nu zo ondertussen dat ik Amy nooit meer terug zie.
Tis een gezonde pup dus verwacht niet dat ze snel bij een DA terecht zal komen.
En inderdaad, de kans is groot dat ik haar zelf nu niet eens meer herken.
Chip blijft een chip maar inderdaad niet iedere da doet daar wat mee.
Hooguit bij een nieuwe klant met een pup want chippen is nu wel verplicht, dus zal dat misschien gecontroleerd worden.
Maar stel dat ze later pas bij een da terechtkomt, als ze ouder is, met welke reden zal een da dan een chip gaan readen?
Tis triest dat de wereld steeds beroerder wordt.....wie steelt er nu een pup???

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:56

Ik vind het ook dieptriest...
Een kleine kans heb je nog; dat de nieuwe eigenaren het adres niet veranderen in haar chipgegevens.
Dat zou betekenen dat als ze ooit eens wegloopt,en ze vinden haar,dat je gebeld wordt aangezien jij dan nog als eigenaar geregistreerd bent...
Verder maar hopen dat Amy het nu goed heeft.

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 01:27

weet niet of het favv is gecontacteerd nu, (dacht iets te lezen daarover) mijn moeder werkt daar dus kan het even doorgeven, en kijken of zij het door kan geven. (woon in belgie) dus moest er een spoor zijn in limburg (belgie en nederland) wil ik gerust even napluizen hoor.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 02:27

Heb je de advertentie al terug gevonden? Zonee, doe maar even een berichtje met de titel (als je die nog weet) en 99% zeker vind ik hem terug en kan ik je de foto's sturen :)

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 03:34

wow wat heftig!

Ben je al weer wat meer te weten gekomen?....

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 20:50

craiester schreef:
weet niet of het favv is gecontacteerd nu, (dacht iets te lezen daarover) mijn moeder werkt daar dus kan het even doorgeven, en kijken of zij het door kan geven. (woon in belgie) dus moest er een spoor zijn in limburg (belgie en nederland) wil ik gerust even napluizen hoor.

Favv ken ik niet, Belgisch?
Tuurlijk,graag doorgeven. Alles kan helpen toch?

Advertentie is opgelost Daphne, dat was ze niet.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:59

Ik lees al een tijdje mee en vandaag in de winkel (werk in een dierenwinkel) was er een vrouw met een hondje genaamd Amy. Ik moest gelijk hieraan denken, misschien dat ze weer gevonden was. Ik heb de vrouw zelf niet gesproken, maar een collega zei dat het hondje uit Spanje kwam. Was wel dezelfde kleur en ook een beetje wit bij de borst, maar het lijkt me sterk dat dat jou Amy is? Heb je natuurlijk ook helemaal niks aan, mijn verhaal...

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 19:19

Je zegt het zelf al, ha,ha. Nee, zo heb ik er niks aan.
Hebben jullie in de dierenwinkel geen chipreader? Als mevrouw te goeder trouw is heeft ze er
vast geen probleem mee als je de chip zou checken.
Ik ben zelf ondertussen wel zover dat, mocht ik Amy weer terugvinden en ze bij een lief gezin zou wonen, dat ik er afstand van zou doen.
Ik wil dit verdriet een ander niet aandoen. Maar ik wil heel graag weten hoe het met haar is, en vooral waar ze is.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 10:06

is er inmiddels al meer bekend?

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 22:34

Daks schreef:
is er inmiddels al meer bekend?

Helaas...

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:42

Wat balen zeg TS =(

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:48

Ach wat triest zeg.. je blijft hopen he?

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 21:53

Ik hoop inderdaad ooit te weten waar ze is maar moet eerlijk bekennen dat ik toch wel probeer het los te laten.
Je wordt er echt gek van. Feit is natuurlijk ook dat ik haar 12 weken gehad heb, maar nu toch alweer 9 weken kwijt ben.
Het was een pup die nu natuurlijk heel erg veranderd is. Ik zou haar waarschijnlijk niet eens meer herkennen...
Als ze in een fijn gezinnetje woont ( dat mensen haar ter goeder trouw gekocht hebben) heb ik daar vrede mee. Ze zal dan vast wel een keer op chip gevonden worden. Ik zou dan graag een keer kijken maar ik laat haar dan wel gewoon bij die mensen. Wil iemand anders niet dat verdriet aandoen.
Kan ook nog dat ze in paniek op straat gezet is dor onze FB acties, en verongelukt. Kom ik noooit te weten natuurlijk.
Maar waar ik voor vrees is dat ze in een fokkerij terecht is gekomen. Dan hoor ik er ook nooit meer iets van en dat is echt zo'n onverdraaglijke gedachte!
Dus uit zelfbescherming probeer ik het te laten voor wat het is. Dat doet de moederhond ook ( natuur hecht zich niet weg =weg), die is momenteel erg gek op 2 jonge kittens die ik onlangs aangeschaft heb.
Ik hoop haar volgend jaar opnieuw te laten dekken met hopelijk een betere afloop. Amy blijft Amy, die altijd een heel bijzonder plaatsje in mijn hart zal houden.
Nogmaals iedereen heel hartelijk bedankt voor alle reacties en hulp. Het voelde goed om in ieder geval het idee te hebben dat je er alles aan gedaan hebt....

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:51

Jeetje wat n triest verhaal zeg. Ik lees het net pas voor het eerst (heb ook niks via fb gekregen ofzo) en ik moet er niet aan denken dat het mij was overkomen bij mn nest pups. Sterkte ts en hopelijk heeft Amy het goed

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:05

Kwam dit topic tegen.... Het is alweer een hele tijd geleden. Heb je nog iets vernomen van haar, of ben je het spoor echt bijster?

Nog sterkte met het brute verlies van je pup Y;(

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 22:07

Nee, nooit meer iets vernomen helaas. Van de aardbodem verdwenen zeg maar..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:09

covergirl schreef:

Jeetje wat bot zeg. Ik zou het niet weten waar ik het zou moeten zoeken als mijn hond gestolen zou worden. Ik zou denk ik tegen het randje depressief aan zitten. Maar haar heb ik dan ook al 9 jaar... pfff ongelooflijk

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:11

Ik zag dat er een nieuw bericht was gepost en hoopte te lezen dat ze gevonden was maar helaas niet dus.
Bah wat kl.te :(

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:13

Jess schreef:
Ik zag dat er een nieuw bericht was gepost en hoopte te lezen dat ze gevonden was maar helaas niet dus.

Ook de reden waarom ik hier weer keek..... Bah, heel naar.....

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 22:28

Batlow schreef:
covergirl schreef:

Jeetje wat bot zeg. Ik zou het niet weten waar ik het zou moeten zoeken als mijn hond gestolen zou worden. Ik zou denk ik tegen het randje depressief aan zitten. Maar haar heb ik dan ook al 9 jaar... pfff ongelooflijk

Nou, inderdaad dat zou nog gekker zijn. Ik ben er ook echt beroerd van geweest maar nu is het gevoel zo ongeveer van, een veulen verkocht hebben en uit het oog verloren.
Moeder had 4 pups, de andere waren net verkocht, maar ik heb niet meer de behoefte om 1 van die pups op te zoeken, deed ik in het begin wel.
Ik hoop dat moedertje weer snel loops wordt, doen we een nieuwe poging met hopelijk een betere afloop.

Dank jullie voor al jullie medeleven, nog steeds.

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 09:38

snap jou wel hoor dat je zo denkt. vooral omdat het al "zo lang" geleden is.
zou je überhaupt amy wel herkennen?