Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cinn87 schreef:Zegt iemand die zelf ook geen bron vermeld
Sammy_xxs schreef:Ja het is een amerikaanse stafford, maar heeft geen stamboek, dus is het een pitbull ( zover ik heb begrepen)
En dat de rad weer word ingesteld wist ik niet, maar bedankt dan hou ik het in de gaten.
ze heeft gefokt op karakter, de vader van de pups is ook een lieve sociale hond, opgegroeid in huiselijke omgeving. cinn87 schreef:En waarom zou Wikipedia niet betrouwbaar zijn? Je zegt zelf dingen die je niet kan onderbouwen dus wijs niet met een vinger naar iemand anders! En dan snap ik nog steeds niet hoe anders mijn uitleg is als die van jou want ik heb precies hetzelfde verteld!
Sammy_xxs schreef:Bij die tante zijn de pups ook getest op ED DD( weet ik veel allemaal daar heb ik geen verstand van) en alles is gewoon goed. Ze zijn ontwormt, hebben de entingen gehad, zijn geboren bij hun thuis. Worden goed verzorgd, krijgen goede voeding. Dus waarom perse naar een fokker gaan dan bij mn man zn tante? Als zij goed voor dr honden zorgt en een keer graag een nestje wilt betekend niet dat die honden niet goed zijn omdat ze geen stamboom hebbenze heeft gefokt op karakter, de vader van de pups is ook een lieve sociale hond, opgegroeid in huiselijke omgeving.