Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Momenteel krijgt hij ook Golddust erbij omdat hij waarschijnlijk Omega-3 tekort heeft. 
Femke schreef:Mijn honden krijgen op dit moment Nature Diet.
Heb een flinke tijd KVV gevoerd, maar mijn chi kruising is nogal kieskeurig en die haalde er steeds na een paar weken d'r neus voor op. Waardoor ze dan weer zó mager werd dat ik wel weer wat anders moest gaan bijvoeren.
Op Nature Diet (al is het natuurlijk geen KVV omdat er hitte overheen is geweest) doen ze het ontzettend goed. En er zijn verschillende smaken van, dus ik kan vaak afwisselen.
Ze heeft sindsdien ook geen problemen meer met diarree enzo (had ze met KVV wel heel vaak last van).
En het is ook makkelijk mee te nemen op vakantie, etc.

Inderdaad makkelijk om mee te nemen (hoef je niet in te vriezen). 
Gypsylady schreef:Is niet zo,n goed idee om rodi worst als gewoon eten te voeren
Die worst is best wel vet
Het is wel ideale worst om mee te trainen
Gemakkelijk in kleine stukjes te snijden en daarmee belonen
Die van mij lusten ook geen carnibest
Maar wel rodi hamburger om ze zo maar te noemen
Rodi kvv uit de diepvries bedoel ik

Gypsylady schreef:Rodi worst is compleet
Maar nogmaals er zit best wel veel vet in
In de dierenwinkel heb je nog meer soorten van deze worsten
Merk weet ik zo niet
Is ook een paar dubbeltjes duurder maar met minder vet en verschillende smaakjes
Heb je ook een beetje afwisseling
Omdat ze geen rauw lust kun je ook is bv kippelevertjes koken
Kost bijna niks en ze vinden het heerlijk
Zou het trouwens eerst rauw proberen
)
. Gigantische verandering in de positieve zin ivm brok, dus alle toekomstige honden hier ook op vers!
liesjecryos schreef:Ik moet het topic nog verder uitlezen maar ben pas op pagina 4![]()
Maar ik voer Smolke puppybrok.
Eingelijk twijfel ik om over te stappen op smuldier omdat ik van vele mensen hoor dat ze dan meer opnemen en minder poepen.
Onze pup is 19 weken oud en doet het verder super en poept gemiddeld 3 a 4 keer per dag.
De ene persoon zegt dat dat veel is en een ander zegt juist te weinig.
Wat is jullie mening??
maar wel als je smuldier neemt dan altijd de Complete vleesmaaltijden nemen 
liesjecryos schreef:Ik moet het topic nog verder uitlezen maar ben pas op pagina 4![]()
Maar ik voer Smolke puppybrok.
Eingelijk twijfel ik om over te stappen op smuldier omdat ik van vele mensen hoor dat ze dan meer opnemen en minder poepen.
Onze pup is 19 weken oud en doet het verder super en poept gemiddeld 3 a 4 keer per dag.
De ene persoon zegt dat dat veel is en een ander zegt juist te weinig.
Wat is jullie mening??