Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Je voelt je ineens even een bijzonder persoon met zo'n backstage pas om je nek en een microfoon op je kop geplakt. Enige echt lastige op het podium vond ik dat ik Cesar af en toe echt niet kon verstaan waardoor ik misschien af en toe niet of niet echt handig gereageerd heb (heb het wel op film dus moet maar ff terugkijken wat hij nu af en toe zei!). Herbie reageerde echt heel erg op Cesar (tijdens de hondenselectie werd Cesar nog gewoon vrolijk besprongen). Was alleen wel jammer dat Herbie niet meer reageerde op de spullen (denk dat Cesar daar mee had moeten beginnen voordat hij hem onder appel ging zetten ;P). Gelukkig had Cesar in onze kleedkamer al wel gezien dat Herbie op de spullen reageerde.
.
en wat vond je van de show? ik vond zelf vorig jaar leuker, meer honden op het podium en vond de show beter in elkaar zitten. Ook wij hebben nog super leuke foto's met Cesar gemaakt na de show!
.
. Echt zo van jeeeeeeejjjj speeltjeeee
cinn87 schreef:Ik heb je gister ook gezien, zat achter je ( 2e rij ) en wij waren van de stafford ( reddingshond ) die aan het einde van de show op het podium kwam. Ik vond jou wel schattig hoor, je was volgens mij erg verlegen naar Cesar toe of niet?en wat vond je van de show? ik vond zelf vorig jaar leuker, meer honden op het podium en vond de show beter in elkaar zitten. Ook wij hebben nog super leuke foto's met Cesar gemaakt na de show!
). Is dus niet perse naar Cesar, doe ik wel vaker.
. Daarnaast ook 15 min gemist omdat ik bij Herbie achter zat. (Heb ik gelukkig nog wel op camera staan).
).
hopelijk komt hij volgend jaar terug! Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes/foto's
haha jah dakota, en je mocht niet naar de grond kijken, moeijlijk is dat dan he! Onze bedoeling was eigenlijk om tekomen abseilen met hond vanaf hoogte maar hier deden ze allemaal moeilijk over terwijl de mannen gewoon daarvoor gecertificeerd zijn, dat was wel jammer. Micchien volgend jaar weer.
Leandra schreef:Ik zat er gisteren ook. Wel helemaal achterin via vakantieveilingen.