Cesar Milan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:17

Nou ik zit er hoor, voor Ahoy! :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:58

Ik kom net thuis! :D
Wat een leuke kerel!! 8-)

Magrathea

Re: Cesar Milan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:11

Jage! En volgens mij was dat Dakota met die Duitser!

Toby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 00:02

Klopt, dat was Dakota! Leuk dat ze geselecteerd was!

Ik vond het een hele leuke, leerzame show!

En inderdaad: :D
Kentaro schreef:
Wat een leuke kerel!! 8-)

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 00:47

Ja, klopt dat was ik met onze Herbie! Was echt heel gaaf allemaal :D ! Je voelt je ineens even een bijzonder persoon met zo'n backstage pas om je nek en een microfoon op je kop geplakt. Enige echt lastige op het podium vond ik dat ik Cesar af en toe echt niet kon verstaan waardoor ik misschien af en toe niet of niet echt handig gereageerd heb (heb het wel op film dus moet maar ff terugkijken wat hij nu af en toe zei!). Herbie reageerde echt heel erg op Cesar (tijdens de hondenselectie werd Cesar nog gewoon vrolijk besprongen). Was alleen wel jammer dat Herbie niet meer reageerde op de spullen (denk dat Cesar daar mee had moeten beginnen voordat hij hem onder appel ging zetten ;P). Gelukkig had Cesar in onze kleedkamer al wel gezien dat Herbie op de spullen reageerde.

Had alleen zoiets bij zn 'compliment' dat ik bijna wilde zeggen..... I don't believe you :oo .

Afbeelding

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:54

Ik heb je gister ook gezien, zat achter je ( 2e rij ) en wij waren van de stafford ( reddingshond ) die aan het einde van de show op het podium kwam. Ik vond jou wel schattig hoor, je was volgens mij erg verlegen naar Cesar toe of niet? ;) en wat vond je van de show? ik vond zelf vorig jaar leuker, meer honden op het podium en vond de show beter in elkaar zitten. Ook wij hebben nog super leuke foto's met Cesar gemaakt na de show!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:57

Ik was er ook gisteren. Leuke show zeg! Vond de stafford erg leuk om te zien, wat een scheeeetje zeg! Hoe die over het podium hobbelde toen hij z'n speeltje kreeg, echt te lief :D .

Leuke foto Dakota! Het was erg indrukwekkend om te zien hoe snel de energie van Herbie omlaag ging.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:19

Haha ja die Stafford was echt keischattoig <3. Echt zo van jeeeeeeejjjj speeltjeeee :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:19

He wat leuk!! Heb ik 'bekende' mensen daar gezien! :D
Ik vond die staf ook helemaal geweldig!!! wat een waanzinnig leuk beest!
Vond het wel knap dat die pups daar wilde eten..... Bij die van ons had hij er echt geen brokje in gekregen... :P
Had persoonlijk ook meer honden verwacht, maar vond wel dat hij het heel erg goed kon vertellen!

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:50

cinn87 schreef:
Ik heb je gister ook gezien, zat achter je ( 2e rij ) en wij waren van de stafford ( reddingshond ) die aan het einde van de show op het podium kwam. Ik vond jou wel schattig hoor, je was volgens mij erg verlegen naar Cesar toe of niet? ;) en wat vond je van de show? ik vond zelf vorig jaar leuker, meer honden op het podium en vond de show beter in elkaar zitten. Ook wij hebben nog super leuke foto's met Cesar gemaakt na de show!

Ik had op het podium vooral stress omdat het echt moeilijk was Cesar te verstaan (had hij bij mij ook). En ik heb echt de (slechte) gewoonte om veel naar de grond te kijken. Ook kijk ik vaak ff naar de grond als ik net iemand heb aangekeken / gedag gezegd. Ook als ik zonder hond loop kijk ik veel naar de grond (tja.... je zal maar ergens in gaan staan :+ ). Is dus niet perse naar Cesar, doe ik wel vaker.

Persoonlijk vond ik de show vorig jaar ook ietsje leuker, was vooral meer comedy (heb me kapot gelachen toen met Cesar als kat etc). Misschien nu ook iets minder van show meegekregen vanwege stagefright ;) . Daarnaast ook 15 min gemist omdat ik bij Herbie achter zat. (Heb ik gelukkig nog wel op camera staan).

Ben benieuwd naar jullie foto's! Heb zelf van Herbie geen foto's on stage (alleen alles op film). Net wel 2 leuke foto's in de mail gekregen van iemand die gister naar me toe kwam (echt superaardig :D ).

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:54

Was er gisteren avond ook in de AHOY. En moet eerlijk zeggen dat ik het jammer vindt dat hij weinig met de honden heeft gedaan. De enige waar hij dan echt wat mee deed was Herbie.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 14:31

Ik had helaas geen geld voor een kaartje :( hopelijk komt hij volgend jaar terug! Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes/foto's

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:00

Ik ben voor de cesar methode.
Hij voedt de dieren op alsof hij zelf een hond is zeg maar, hij geeft de signalen die een 'álfa' hond (de baas ) Dus ook zou doen. Zo laat je op een diervriendelijke manier zien dat jij de baas bent, en ik zie ook wel, soms geeft hij ook wat harde tikken, maar dat zou in het wild dan ook gebeuren als hij zich misdraagde. Cesar werkt op het dierlijke instinct, waardoor het juist zo goed werkt. :)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:27

Leuk om te lezen dat iedereen onze stafford zo lief vind, het is idd ook aan aandachttrekker hoor, hij vind het geweldig als mensen naar hem kijken :D haha jah dakota, en je mocht niet naar de grond kijken, moeijlijk is dat dan he! Onze bedoeling was eigenlijk om tekomen abseilen met hond vanaf hoogte maar hier deden ze allemaal moeilijk over terwijl de mannen gewoon daarvoor gecertificeerd zijn, dat was wel jammer. Micchien volgend jaar weer.

Idd in de show van vorig jaar meer comedy :')

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:28

Zal zometeen thuis is een poging doen om de foto's erop te zetten, heb ook hele mooie van dichtbij met spiegelreflex camera ;)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:30

Komen ze :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:37

Zijn die van gister? Dat shirt had hij toch niet aan toen?

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:41

Afbeelding
Afbeelding

Deze waren van vorig jaar 2011:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:42

Magrathea schreef:
Zijn die van gister? Dat shirt had hij toch niet aan toen?

Jawel, deze had hij aan tijdens de meet en greet na de show!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:01

Ik zat er gisteren ook. Wel helemaal achterin via vakantieveilingen. Ik vond het een leuke show, maar had meer showelementen verwacht.

Wat een leuke foto's komen er voorbij. Lijkt me wel gaaf om bij hem op het podium te staan en hem te ontmoeten.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:42

Ah vandaar :Y)
Lijkt me echt leuk om hem een keer te ontmoeten. Alleen degene die het echt nodig heeft (mijn vriends moeder) die wil dat dan weer niet :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:48

Leandra schreef:
Ik zat er gisteren ook. Wel helemaal achterin via vakantieveilingen.

Ik was er gisteren ook, via vakantieveilingen, maar ik zat gelukkig niet achteraan! Ik zat rang 1 in het midden en kon alles perfect zien.
Ik had meer verschillende honden verwacht en vooral Cesar zelf wat meer in actie te zien.
Maar verder was het zeker niet saai ofzo, want hij vertelt het allemaal erg leuk.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:18

Guts, zit ik nog even op bokt te neuzen, kom ik er inneens achter dat 2 van de honden van gisterenavond van bokkers zijn :wow: . Geweldig :D .

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:56

Jaaa Bokt is overal!!!! :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:58

_O- Vind alleen wel dat de mensen op het podium best even de groetjes hadden mogen doen aan alle mede Bokkers....................... :+ :D