Ik ga nergens ontkennen dat de honden veel te vaak bij mensen zitten die het goed praten dat de dieren hond agressie vertonen, misschien moet je alle posts lezen

Dat is zelfs de reden dat hier geen staffie meer komt niet door het ras maar door de fokkers en liefhebbers.
Niemand hoeft zijn hond te verdedigen als mensen eens leren een hond los van het ras te zien. Mijn lieve hond is geslagen geschopt en meer door mensen die bang waren voor het beeld pitbull. Hoevaak ik geen sorry ik dacht ze eet mn hond op heb moeten horen

Mensen zouden voordat ze een hond nemen ongeacht het ras moeten leren wat een hond laat zien kwa lichaamstaal dan zouden er veel minder confrontaties worden vermeden met welk ras dan ook.
Maar bij deze ben je van harte bij mij thuis uit genodigd om rustig kennis te maken met een staffie en wie weet voel jij je dan een stuk veiliger als je ook de andere kant van dit ras kan in zien.

Anders gaan ze snel over in extremen, onze dober is een erg felle hond en heeft vreselijk veel werkdrift als die niet in de juiste banen was begeleid was het ook geen vriendelijke of makkelijke hond geweest