Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:15

hier ook geen beesten in bed. slaapkamers zijn verboden terrein en de enigste plek die haarvrij zijn en ook zo wilt houden.
ik vindt dieren in bed onhygienisch. een kat zit lekker z'n behoefte met z'n pootjes onder te graven om vervolgens op m'n bed te springen. de hond die buiten door het gras loopt, af en toe nog door stront van andere honden loopt en dan vervolgens op m'n bed ligt te meuren. nee, dank je :D

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:15

kimmie261 schreef:
wat vinden veel mensen hun beesten vies :)

dat vind ik echt helemaal niet,zoenen jullie je dieren dan wel ( bv op hun kop? ) of dat ook niet?

Ik wel hoor, ik zoen ze heeeeeeeelemaal plat :D

Roosje01

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:24

ja hier nog een lekker knuffelen en zoenne met me hondje <3 . ook mag ze op bed liggen maar niet als we gaan slapen dan gaat ze benede in de mandje. als ik na avond eten op me kamer ga zitte mag ze altijd bij me liggen lekker warm en gezellig. me ex was allergies dus mogt ze ruim 3jaar lang niet in me kamer kome. 1ste dag dat het uit was lekker hondje weer op bed gehaald :D

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:29

De hond mag niet in de slaapkamers, de katten wel. (Daarnaast een kat iets verbieden is onbegonnen werk..) Katten slapen ook heerlijk bij mij op bed, gezellig! Charlie wil nog weleens onder de dekens tegen je aan kruipen. Haren heb je toch wel, die neem je zelf ook mee de slaapkamer en zelfs het bed in. Als je geen haren in de slaapkamer wil moet of haarloze dieren nemen of helemaal geen dieren. ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:50

Mijn meissie ligt altijd bij me op bed. :j
Zonder haar kan ik niet eens slapen, dus ik haal haar altijd op als ze eens beneden ligt. :')
Zodra het licht uit gaat en ik in bed kruip, komt ze bovenop me liggen om te knuffelen en later verkast ze naar naast m'n hoofdkussen.
Tussendoor banjert ze over me heen, springt de vensterbank in, graaft (bij voorkeur zeer luidruchtig) in d'r kattenbak, maar 's ochtends vind ik haar opgekruld naast me.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:54

Sky was mn wandelend kacheltje, en mn huidige pleegkatten ook. Niks slaapt zo prettig als een snorrende kat op je dekens :z

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:21

Voor mensen met een relatie en beesten in bed... Dat werkt toch niet?! Hebben jullie dan nooit sex of doen jullie dat gewoon gezellig met de beestenbende erbij? Ik hoef echt mijn hond er niet bij te hebben als we aan het rampetampen zijn hoor.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:23

Mijn slaapkamer kan niet dicht en een van de katten komt altijd bij me liggen :) Wel op het dekbed en vaak halverwege pas (in mijn kommetje of naast mijn benen :) ). Ik draai wel altijd 's ochtends mijn kussen om en trek dekbed helemaal op, wil ze niet op mijn schone kussen of onder schone dekbed hebben :P Erop geen probleem.

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:27

mijn kat slaapt snachts gewoon in ze mandje beneden.smorgens als de wekker gaat staat hij standaart voor de deur en komt ons uitgebreid goeiemorgen kussen lees lebberen.dan ploft ie op bed neer.
als we uit kunnen slapen slaapt ie ook altijd op bed ook pas smorgens hoor.
een heel stiekum als ik me bed toch moet verschonen slaapt ie ook wel eens onder de dekens wat me vriend absoluut niet mag weten :o :D
vanmorgen kroop hij helemaal tegen me aan en lag ik gezellig lepeltje lepeltj met de poes wel boven de dekens :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:27

mistery schreef:
Voor mensen met een relatie en beesten in bed... Dat werkt toch niet?! Hebben jullie dan nooit sex of doen jullie dat gewoon gezellig met de beestenbende erbij? Ik hoef echt mijn hond er niet bij te hebben als we aan het rampetampen zijn hoor.

dan gaan de katten de kamer uit en de deur dicht...anders voel je je toch ook bekeken... :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 01:15

mistery schreef:

Die duwde ik dan van het bed af (heb geen relatie meer) of zette ik dan evt alsnog buiten de slaapkamer.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 01:17

We hebben twee katten die regelmatig op of in bed slapen. Ze weten inmiddels dat ze beter aan mijn kant kunnen gaan liggen omdat ze er anders per ongeluk uitgewerkt worden. Toen ik een poos alleen woonde met mijn 4 jack russels en 5 katten sliep dat allemaal ook gewoon in bed. heel gezellig en in de winter heeeeerlijke kacheltjes. :D

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:03

mistery schreef:

haha, zie gelijk de film K9 voor me.......

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:24

Ik ben ook helemaal niet vies van mijn dieren..Mijn man was toen ik net met hem samenwoonde echt zoo vies van dieren,als hij mijn hond had geaaid of een ander dier ging hij meteen zijn handen wassen,onvoorstelbaar!En dan nog eens te bedenken dat hij elke dag met dieren werkt!Ik heb hem in het begin ook keihard uitgelachen :D

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:30

mijn doggies slapen ook gezellig bij mij OP bed :-) op een sprei.
'k zie het probleem niet zo... ze worden ontwormt en goed verzorgd. tsja, haren zijn wel vervelend, maar daar heb je de wasmachine voor, niet dan? gewoon wat vaker je beddengoed wassen.
maarruh, ik ben single en dus vind ik het nu geen probleem. wordt toch anders wanneer ik relatie zou hebben, want dan hoef ik geen 3 paar hondenogen in de slaapkamer erbij te hebben ;)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:07

mistery schreef:

ja hoor,gaat prima,hondjes kijken niet op of om meer... kwestie van gewenning... :D

Kismetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:15

Ik ken het geklaag van een partner over de hond in bed..toen we net samen gingen wonen was mijn hond (30 kilo) al gewend om altijd langs mij in bed te liggen..haha dus toen kwam mijn ( nu man) erbij en toen lag ze nog steeds bij mij in bed..en manlief lag regelmatig naast het bed.. dat vond ik eigenlijk ook wel een beetje te ver gaan dus hebben we afgesproken dat ze wel op de kamer mocht liggen maar wel in een mand op de grond..dat doet ze nu 10 jaar later nog steeds..ze kan nu toch niet meer op bed springen..is te hoog voor haar botjes..je kunt natuurlijk ook een middenweg kiezen die voor jou en je partner acceptabel is..net zoals wij..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:17

wij hebben gewoon een 4 persoonsbed van ons bed gemaakt,2 mensen en 5 honden formaatje rottweiler gaat nie passen nie in 1 bed :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:20

Onze binnenkat mag 's nachts op onze slaapkamer, en als één van ons er eerder uit moet dan de ander,
gaat ze meestal op dat dekbed liggen. Als ze buiten zou komen had ik het een ander verhaal gevonden.
Ben er in ieder geval geen voorstander van.

Robinn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:28

lor1_1984 schreef:
mistery schreef:

Die duwde ik dan van het bed af (heb geen relatie meer) of zette ik dan evt alsnog buiten de slaapkamer.

Haha lijkt me ook niks. Ben je helemaal in de stemming, moet je weer uit bed om de beesten naar buiten te zetten

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:29

Tijdens nachtelijke activiteiten ben ik echt niet bezig met of mijn katten toevallig zitten te kijken, ik geloof dat ze meestal wel onder het bed gaan zitten of ergens buiten het bed gaan liggen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:35

Hier ook geen beesten in bed. Sterker nog, ze mogen helemaal niet boven komen. De kat heeft daar gelukkig geen problemen mee, alleen de hond probeert af en toe stiekem achter ons aan mee naar boven te sluipen. Ik zou het eerder andersom verwachten eigenlijk, haha.

De reden dat ze niet boven mogen komen, is dat ze er niets te zoeken hebben en ik het idd niet fris vind om een hond/kat op bed gehad te hebben. De hele benedenverdieping is vrij voor de beesten, de bovenverdieping is voor ons.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:46

kimmie261 schreef:
ik heb 6 grote honden maar die ruik je echt niet :n ,ze ruiken naar wasmiddel, :D omdat ze op eigen dekbedden liggen die ik regelmatig was,ruiken ze dus daarnaar (ruiken ligt vaak aan type voer wat honden krijgen)

Inderdaad, onze honden ruiken ook echt niet, in ieder geval niet vies.

En zoenen? Ja, de honden worden er soms gek van. :D Ze hebben zoenmondjes, is hun eigen schuld. In het gezocht likken verbied ik ook niet direct, alleen hebben de CC's nogal een grote lap, dat vind ik dan weer geen prettig gevoel.

mistery schreef:

De honden moeten dan natuurlijk wel even wegwezen, maar op de één of andere manier weten ze dat precies. :D

kimmie261 schreef:
wij hebben gewoon een 4 persoonsbed van ons bed gemaakt,2 mensen en 5 honden formaatje rottweiler gaat nie passen nie in 1 bed :D

Nou, dat is soms wel lastig ja, we liggen soms wel een beetje een soort van klem zeg maar :D .

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:59

hier slapen onze katten ook bij ons in bed:) hebebn extra groot bed zodat we zelf ook nog wel bij passen:)

mistery schreef:

die duw ik gewoon van bed af, en daarnaast waarom moet je altijd sex hebben in de slaapkamer dan? 8-) }> :P

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:25

mistery schreef:

Nou als ik zou liggen te rampetampen maakt het geen reet meer uit wie meekijkt denk ik zo :D. Dan heb je het toch al niet meer over 'normale' sex...

Onze katten weten precies hoe laat het is hoor, die springen vanzelf van het bed af en komen pas weer terug als het 'klusje' geklaard is :P ! Aanloopkatje snapte van de week echter de etiquette nog niet, die beet in mijn tenen :D. Één keer van het bed afgezet en die begreep de boodschap ook meteen ;). Dus hier geen problemen mee.