Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) hij was echt ongelukkig. nu hij weer samen zit is hij zo opgebloeid, maargoed de kennis van konijnen schiet er nog wel eens in. ik ben ook begonnen met 1 konijnen langzaam is mijn kennis gegroeid en alweer een paar jaar terug sinds de eerste ram gecastreerd is

Woest schreef:Zijn hier mensen die hun dwergkonijn alleen houden? Soms heb ik dat idee. Vind het leuke dieren en zou ook wel graag eentje hebben maar twee mag ik nooit. Lees overal dat het sociale dieren zijn en toch zie ik mensen die ze alleen houden. Kan het wel of echt niet
Das ook leuker voor het konijn als je zelf even weg bent, en ze zijn minder eenzaam en vervelen zich minder snel dan konijnen die met zijn 2-en zijn.

is het een hij of?
..naja, een beetje minder 'hij' dan in het begin
Nu even iets minder, want hij treurt een beetje om zijn vriendinnetje..
..totdat je het voerbakje verplaatst iig

en wat schattig die kleintjes...

Af en toe witlof. Eigenlijk durf ik de zorg niet uit mijn handen te geven, want zij besteden er niet zoveel aandacht aan als ik 

Komkommer ook Woest schreef:Zijn hier mensen die hun dwergkonijn alleen houden? Soms heb ik dat idee. Vind het leuke dieren en zou ook wel graag eentje hebben maar twee mag ik nooit. Lees overal dat het sociale dieren zijn en toch zie ik mensen die ze alleen houden. Kan het wel of echt niet

Ik denk dat wij wel goed zitten met de voeding dan