Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Onassa schreef:de kans van slagen is zo'n 80% dus dan doe je het.
Wij kunnen het ook niet betalen maar hopen dat we het gespreid dan mogen doen...we zien wel, maar ik kan mijn meiske niet laten gaan.
Anders denk ik dat mijn pa ons wel (weer) wil helpen.
Wilawander schreef:Ik snap je volkomen. Wij hebben ook geen kinderen en alles gaat naar de dieren. Ik zou het ook niet kunnen laten gaan. ben voor een paar jaar een pup verloren. Was helaas niks meer aan te doen. Zal ik nooit vergeten.
Ze lag in coma en hadt een gebroken nekwervel en beschadigingen aan de schedel door een ongeval. (is tegen een ijzeren paal aangerend) de kans dat ze eruit kwam was klein en met waarschijnlijk heel veel schade en dat wilde ik haar niet aandoen. En heb haar laten gaan.
dat herinner ik mij nog....was dat een herdershond?
Onassa schreef:Nee hoor na de operatie zal ze weer heel snel gewoon alles kunnen doen, en echt pijn heeft ze bij de eerste operatie ook niet gehad, ze was meteen weer wierig, we moesten haar echt in toom houden en dat terwijl ze niet eens pijnstillers had.
Zodra het voor een van mijn dieren lijden wordt ben ik de eerste om ze uit liefde te laten gaan.
Ze kan na de operatie en als dan de shunt wel goed sluit verder een heel normaal en onbeperkt leven verder leven en dat wil ik haar graag bieden.
Nee bij ons zal een dier nooit en te nimmer onnodig hoeven te lijden.
Ohjee Wilawander...wat een vreselijk verhaal, wat zal jij een verdriet hebben gehad om je pup zo te moeten verliezen, vreselijk!

Paintlinger schreef:Och TS: Ik hoorde al dat je gebeld had met de kliniek...
Wat naar dat het weer slechter met haar goed
Dat verwacht je niet hè
Wordt ze deze keer in utrecht geopereerd of weer bij ons?
).

(binnen 30 seconden sta ik in het bos
)