En er zijn echt heel veel mensen die het prima vinden om hun honden (in hun eentje) de hele dag op te sluiten in huis, en zelf fulltime gaan werken, wat inhoudt dat ze 10 uur per dag (van 8 tot 6 en soms langer) van huis zijn, en dan zijn nagellak en jasjes verre te prefereren boven een geïsoleerd leven.
Dat er mensen zijn die het anders doen, bestrijd ik zeker niet, ik weet dat er ook honden echt een goed leven hebben in NL. Maar het leven van het gros van de honden could do with some improvement.
Colway schreef:Zijn er serieus mensen die de nagels van hun 'hond' lakken?

Ik heb eens een Jack Russell gezien met roze gelakte nagels, en bijpassend halsbandje. Overigens stond het niet eens verkeerd, hondje was bijna wit

Toen ontdekte ze Raphi, en die besloot dat het leuk was om te gaan spelen, toen was ze niet meer wit

om met een witte koningspoedel in leeuwmodel en strikje in pakwerk te doen
fok ontzegd.
Ik heb je helemaal geen pm of mail gestuurd......ik mag het vragen maar het schiet blijkbaar wel in het verkeerde keelgat, waar ik verbaast over ben.
), de schapen (heb een wat wilder natuurlijker ras, je wil niet weten welke problemen je hebt als je een doorgefokt vleesras koopt hier).. en wat niet?