Het gaat niet om tasjes. Of hoe duur.
Het gaat gewoon om de irritatie, de last die het dier veroorzaakt. LET OP: dit wil niet zeggen dat ik bedoel wat een rotkat, en ja hij moet maar weg, nee, hetgene, de stank, de verpesting van spullen die je aanschaft, gewoon de last is waarschijnlijk te verhelpen.. Dus ik heb zoiets van laat de ts dan gewoon tips geven zodat ze daar wat aan kan gaan doen..
Maar dus, omdat het MAAR tasjes zijn, is ze materialistisch?
Nah, ik moet ook hard sparen voor mijn tassen/ kleding/ whatever.. Dus als ik iets heb waar ik hard voor heb gespaard en poeslief die zeikt het helemaal onder?
Dan ben ik zwaar sjaggo ja.. Maar dat is toch logisch?!?!
Ik vind het een heel bizar idee dat de ts maar met die last die die kat veroorzaakt moet leven..
Vind ik een compleet ander uiterste.. De kat waar ts' dr vriend zo dol op is, zou ik ook niet weg doen..
Een dier wordt toch je vriend en helemaal als haar vriend er gek op is. Daarnaast vind ik alleen niet dat de ts maar moet leven met de last die die kat veroorzaakt..
Dus gewoon een oplossing zoeken, wat dan ook, om te zorgen dat die kat niet meer plast..
Maar goed er zijn wel genoeg tips gegeven nu denk ik waar de ts al eventjes mee vooruit kan, misschien dat dat helpt

...