valori schreef:Wat een gezeur, waarom moet een halsband duur zijn.
Inderdaad wat een gezeur door half leesblinden.
Ik geef het op en laat het rijk aan de nivellerende halfanalfabeten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PussInBoots schreef:Dat is inderdaad jouw goed recht. Maar.......het leuke van geld is toch het uitgeven aan léuke dingen? Noodzakelijk kom je niet onderuit, moet betaald en is dan klaar. Maar dan: Iemand die aangeeft zijn geld uit te willen geven aan een hondenriem die functionaliteit én kwaliteit geweldig combineert en daar zonder problemen een paar honderd euro voor over heeft wordt in een topic door een aantal mensen verguist, volledig vooor gek verklaart en ook nog eens beschuldigt van persoonlijke aanvallen en dom gedrag.
en je laat diegene daar bij in hun waarden. en gaat hun prachtige aankoop niet lopen onderschoffelen met bv koetoutje of vulliszak is net zo functioneel.
Wen_en_Jelle schreef:Volgens mij koopt hij die zelf ook niet perse, maar vraagt hij zich gewoon af waarom (en vind hij het ook een beetje raar dat) mensen die een hond en een paard hebben WEL veel uitgeven aan merkspullen voor hun paard, maar niet voor hun hond... En of dat dan de reden is dat 'duur' spul ook minder te verkrijgen is voor honden.
Wen_en_Jelle schreef:wauw, heb ik het toch ECHT begrepen haha
Het betreft niet alleen eigenaars die én een hond én een paard hebben als is het daarbij wel het meest heldeer.
bij honden. Wen_en_Jelle schreef:Volgens mij koopt hij die zelf ook niet perse, maar vraagt hij zich gewoon af waarom (en vind hij het ook een beetje raar dat) mensen die een hond en een paard hebben WEL veel uitgeven aan merkspullen voor hun paard, maar niet voor hun hond... En of dat dan de reden is dat 'duur' spul ook minder te verkrijgen is voor honden.
Tenminste, zoiets begrijp ik eruit. Al moet ik toegeven dat ik daar niet helemaal zeker van ben omdat ik de posts soms wel wat moeilijk te lezen vind en ik ze soms wel 4 keer lezen moet voor ik echt (denk te) snap(pen) wat er staat
Illusion schreef:Wen_en_Jelle schreef:Volgens mij koopt hij die zelf ook niet perse, maar vraagt hij zich gewoon af waarom (en vind hij het ook een beetje raar dat) mensen die een hond en een paard hebben WEL veel uitgeven aan merkspullen voor hun paard, maar niet voor hun hond... En of dat dan de reden is dat 'duur' spul ook minder te verkrijgen is voor honden.
Tenminste, zoiets begrijp ik eruit. Al moet ik toegeven dat ik daar niet helemaal zeker van ben omdat ik de posts soms wel wat moeilijk te lezen vind en ik ze soms wel 4 keer lezen moet voor ik echt (denk te) snap(pen) wat er staat
waar haalt hij dan vandaan dat mensen die een paard&hond hebben wel dure spullen voor hun paard kopen en geen dure spullen voor hun hond?
wat 'n onzin.

Illusion schreef:Genoeg luxe hondenwinkels hier in NL.
Citaat:als er veel vraag was naar ''passier-halsbanden'' waren ze d'r allang geweest, maar dat is er niet dus zal je 't moeten doen met de site's die er zijn.
moet moet je in hemelsnaam met 'n halsband van 1000 euro.. echt waar je je al niet druk over kan maken
, maak zelf en laat maken.
jus schreef:http://cassymuronaka.files.wordpress.com/2010/08/carolina-herrera-saddle.jpg
Chanel heeft rijbroeken en caps , CH heeft ook wel grappige rijlaarzen maar is meer spul om naast je paard te paraderen niet echt degelijk en sterk voor de dagelijkse sessies
rommulus schreef:tevens kost het gemiddelde hoofdstel ook meer dan de gemiddelde halsband dus zit je al gouw aan die verschillen
genoeg verreweg het duurste.