Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Faruba schreef:Sorry Miepje,maar op jouw reageer ik liever niet. Ik hou niet zo van mensen die stamboomloze honden stimuleren. Ik ga dan erg onaardig worden en daar heb ik geen OW voor over
vivana schreef:Loiz schreef:Omdat ik bij een goede fokker koop
En dat asiel dan?? Daar heb je het toch over.Je werkt er zelf net zo hard niet aan mee...
@Flint05; pas op wat je hier schrijft
Ook mooi getekend trouwens!vivana schreef:heel, maar dan ook echt heel erg onterecht!!! Iedereen spreekt hier uit kennis en/of eigen ervaring. Ik heb het hele topic doorgelezen en NIEMAND valt je aan. En al helemaal niemand gunt je dit nestje niet. Wat ik denk is dat iedereen deze pups het beste gunt, maar dat dit moeilijker wordt gemaakt in een land met volle asiels en uitpuilende getallen van advertenties op marktplaats. Iedereen geeft zijn mening. En dat mag op Bokt.Tadaaaa!! Helaas voor die gene die het me anders gunde
vivana schreef:Loiz schreef:Omdat ik bij een goede fokker koop
En dat asiel dan?? Daar heb je het toch over.Je werkt er zelf net zo hard niet aan mee...
@Flint05; pas op wat je hier schrijft
liesjecryos schreef:Zeg mambobeach en Vivanan jullie zijn niet vies van smerige pbtjes he....
Maar blijf mekaars rug maar krabben,gelukkig zitten er nog mensne met verstand hier op Bokt.
Je wil een bepaalde toon zetten, meid ga je gang!
Meisje toch... Ik stuur je een nette PB en nu krijg ik een PB terug met dat ik iets in mijn reet mag steken. En jij was huilie huilie aan het doen dat ik een smerige PB gestuurd zou hebben. De pot verwijt ....
Meissieline schreef:Naar de antwoorden op deze vragen ben ik ook wel heel benieuwd eigenlijk. Vooral de vraag waarom je een nestje bent gaan fokken terwijl je er zelf niet één wil houden...Maar je wilt nog niet eens een pup houden? waarom heb je dan een nest gefokt?
Kon je de euro tekens niet weerstaan?
Ohjaa, toen jij was gaan slapen toen diesel aan het bevallen was, was er toen helemaal niemand meer bij haar?
MamboBeach schreef:liesjecryos schreef:Zeg mambobeach en Vivanan jullie zijn niet vies van smerige pbtjes he....
Maar blijf mekaars rug maar krabben,gelukkig zitten er nog mensne met verstand hier op Bokt.
Smerige PB's? Ik heb je een berichtje gestuurd en absoluut niet smerig. Dat jij het zo opvat zegt mij al genoeg...
Je bedoelt dat ik schreef dat je wel een kruising shet/welsh hebt? Nou, dat is toch ook zo? Als dat een smerige PB is? En ik had gevraagd om je eens te verdiepen in zaken. Ik weet wel welke kant je opwil met dit bericht hoor.Je wil een bepaalde toon zetten, meid ga je gang!
daffodil schreef:Zonder er een reltopic van te maken, maar wat is reden geweest om een nestje te nemen? Gisteren keek ik namelijk op http://www.dierenasiels.com en kwam gewoon 6 pagina's met Jack Russels tegen in alle vormen, kleuren en maten.......Ik vroeg me af wat je reden was om zelf een nestje te nemen.
vivana schreef:Tadaaaa!! Helaas voor die gene die het me anders gunde;
Alles ziet er naar uit dat ik 5gezonde pups heb gekregen vannacht!
Bij de 1e 3 was ik bij,2e heb ik geholpen die was ook erg zwaar (de grootste uit de nest),de 3e was ik ook nog bij en toen ging bij mij het licht uit en vervolgens lagen er nog 2 black and tan's bij![]()
Ik heb alle kleuren ben er erg blij mee.
knuffeldier schreef:Ik zeg amen. Heb de rest van het topic nog niet gelezen, maar wordt zelf altijd een beetje sago als ik weer zoiets tegenkom. Wanneer stoppen mensen nu eens een keer met het onnodig vermeerderen.daffodil schreef:Zonder er een reltopic van te maken, maar wat is reden geweest om een nestje te nemen? Gisteren keek ik namelijk op http://www.dierenasiels.com en kwam gewoon 6 pagina's met Jack Russels tegen in alle vormen, kleuren en maten.......Ik vroeg me af wat je reden was om zelf een nestje te nemen.
Koetjesreep schreef:MamboBeach schreef:Laten we on-topic blijven please..Knipoog? Waar? Zekers niet in mijn PB!
Niet zo liegen, daar houd ik niet van...
WeCo schreef:vivana schreef:Tadaaaa!! Helaas voor die gene die het me anders gunde;
Alles ziet er naar uit dat ik 5gezonde pups heb gekregen vannacht!
Bij de 1e 3 was ik bij,2e heb ik geholpen die was ook erg zwaar (de grootste uit de nest),de 3e was ik ook nog bij en toen ging bij mij het licht uit en vervolgens lagen er nog 2 black and tan's bij![]()
Ik heb alle kleuren ben er erg blij mee.
Kan aan de foto's liggen natuurlijk, alhoewel ik me dat eigenlijk niet kan voorstellen, maar ben ik de eerste hier die ziet dat er helemaal geen black and tans in dit nestje zitten maar gewoon 2 bruine pups?
vivana schreef:WeCo schreef:
Kan aan de foto's liggen natuurlijk, alhoewel ik me dat eigenlijk niet kan voorstellen, maar ben ik de eerste hier die ziet dat er helemaal geen black and tans in dit nestje zitten maar gewoon 2 bruine pups?
Je hebt gelijk zijn bruine en geen Black and Tan's![]()
Teefje krijgt duidelijk masker en aalstreep (donker....zwart??)
Ups schreef:De naiviteit over de in dit topic zo verheven rashondenfokkerij is af en toe verbazingwekkend.
De aanhangers van deze zo zorgvuldig gefokte honden kunnen mij vast wel uitleggen waarom de problematiek mbt erfelijke afwijkingen zowel qua gezondheid als exterieur van de rashond ondertussen zo is geescaleerd dat de overheid het nodig vindt om zich ermee te gaan bemoeien en de Raad van Beheer ter verantwoording roept.
Was de rashond nooit uitgevonden hadden we nu met veel gezondere honden te maken. En fokken wanneer er overschot is is nooit goed te praten. Of je nou een rashond fokt of een bastaard.