Miracle_ schreef:Petratje72 schreef:Ik heb dat Topic over de andere hond net vlug doorgenomen.
TS wordt december 2010 beschuldigd en mei 2011 is de desbetreffende hond al niet meer in bezit...
Ik krijg medelijden met de honden! Heb net mijn lab vertelt dat hij toch wel boft met zijn mandje bij mij. Hij keek me iig begrijpend aan
Nou sorry hoor, maar dit vind ik nogal een beschuldiging! Medelijden met de honden, waarom dan?
Ik ken TS, en die is echt wel goed voor haar beesten hoor.
Ten tweede is ze dyslectisch en dus die opmerkingen over spellingscontrole kunnen ook wel achterwegen blijven.
En toevallig weet ik dat TS momenteel 2 verjaardagen heeft dit weekend, dus haar leven bestaat ook uit wel meer dingen dan bokt.
Al die valse verwijten en beschuldigingen hier, terwijl niemand het echte verhaal, laat staan de TS kent, walgelijk vind ik dat.
En zwaargewonde getraumatiseerde kleuter is wat overdreven.
En @ JastieHorse, bedoel je dat TS 17 is geworden?
En ook heeft het verhaal van die andere hond hier compleet niks mee te maken, dus speculeren over die zaak is hier niet aan de orde lijkt me.
Beschuldiging???
Het is me nogal wat; 2 honden binnen 1 jaar die voor herplaatsing aangeboden worden!