enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:29

Miracle_ schreef:
Petratje72 schreef:
Ik heb dat Topic over de andere hond net vlug doorgenomen.
TS wordt december 2010 beschuldigd en mei 2011 is de desbetreffende hond al niet meer in bezit...
Ik krijg medelijden met de honden! Heb net mijn lab vertelt dat hij toch wel boft met zijn mandje bij mij. Hij keek me iig begrijpend aan ;-)

Nou sorry hoor, maar dit vind ik nogal een beschuldiging! Medelijden met de honden, waarom dan?
Ik ken TS, en die is echt wel goed voor haar beesten hoor.

Ten tweede is ze dyslectisch en dus die opmerkingen over spellingscontrole kunnen ook wel achterwegen blijven.

En toevallig weet ik dat TS momenteel 2 verjaardagen heeft dit weekend, dus haar leven bestaat ook uit wel meer dingen dan bokt.
Al die valse verwijten en beschuldigingen hier, terwijl niemand het echte verhaal, laat staan de TS kent, walgelijk vind ik dat.

En zwaargewonde getraumatiseerde kleuter is wat overdreven.

En @ JastieHorse, bedoel je dat TS 17 is geworden?

En ook heeft het verhaal van die andere hond hier compleet niks mee te maken, dus speculeren over die zaak is hier niet aan de orde lijkt me. :)

Beschuldiging???
Het is me nogal wat; 2 honden binnen 1 jaar die voor herplaatsing aangeboden worden!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:29

Miracle_ schreef:

Zoals eerder gezegd: buurmeisje heeft dit 30 jaar geleden ook meegemaakt als 2 jarige. Nou ze ziet er nog steeds niet uit na 3 operaties ..... en wel degelijk jaren zwaar getraumatiseerd geweest....

We moeten het doen met de beschrijving die TS geeft: kindje van nog geen 2 jaar ziet eruit als kickbokser..... mist 3 tanden.... snee onder het oog.... gat in de wang....

Hoe kun je je dan geen zorgen maken om dat kind? Belachelijk om reden van verkoop te verzwijgen op mp en de hoofdprijs vragen en met een gewond kind gewoon naar verjaardagen struinen....

Schiet mij maar lek.....

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:31

slimmerik schreef:
Miracle_ schreef:

Zoals eerder gezegd: buurmeisje heeft dit 30 jaar geleden ook meegemaakt als 2 jarige. Nou ze ziet er nog steeds niet uit na 3 operaties ..... en wel degelijk jaren zwaar getraumatiseerd geweest....

We moeten het doen met de beschrijving die TS geeft: kindje van nog geen 2 jaar ziet eruit als kickbokser..... mist 3 tanden.... snee onder het oog.... gat in de wang....

Hoe kun je je dan geen zorgen maken om dat kind? Belachelijk om reden van verkoop te verzwijgen op mp en de hoofdprijs vragen en met een gewond kind gewoon naar verjaardagen struinen....

Schiet mij maar lek.....

Ik schiet je niet lek ;-) Dit is gewoon niet te begrijpen!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:34

Foahriya schreef:
Zie mijn onderschrift maar, zo zijn wij ook opgelicht geweest door hondenhandelaren.

Je hebt je laten oplichten hoor, je was er zelf bij. Is niet de schuld van marktplaats.

Foahriya

Re: enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:35

Nee dat zeker niet, maar je trapt er zo in, zonder dat je het doorhebt. Daarom moet je erg goed oppassen met marktplaats, want voor je het weet geef je je hond mee aan een verkeerd persoon.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:39

Petratje72 schreef:
Beschuldiging???
Het is me nogal wat; 2 honden binnen 1 jaar die voor herplaatsing aangeboden worden!

Ken je het hele verhaal?! :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:40

Miracle_ schreef:
Petratje72 schreef:
Beschuldiging???

men moet conclussies trekken met wat hier geschreven wordt... eerdere topics en het profiel...

Het is gewoon raar....Ik snap er even niets meer van..

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:41

Miracle_ schreef:
Petratje72 schreef:
Beschuldiging???

Ik weet wel dat 1 hond + 1 hond = 2 honden die gedurende 1 jaar herplaatst worden.
In mijn beleving zijn dat dus 2 honden teveel!!!

shilady

Ts sterkte
kan me voorstellen dat dit een moeilijke beslissing is en dat flink geschrokken.
Ik hoop dat je gauw een geschikt baasje vind :)

Bokkers meschien dat de ts 600 vraagt zodat er geen gekke types voorgoedkoop een vechthond kunnen scoren?
en meschien dat ze er zelf een leuk centje aan overhoud bv voor de baby moet gaan komen?

slimmerik

Miracle_ schreef:
Petratje72 schreef:
Beschuldiging???

Nee, we kennen alleen het verhaal wat TS op bokt heeft gezet en de leugen (of bepaalde dingen achterhouden) op MP. Daar moeten wij het nu eenmaal mee doen. Dus misschien wil je dan toch onze reacties begrijpen?

BraveSpots

Overigens, nu ik erover nadenk. Een kleuter met een gat in zijn wang + 3 tanden uitgeslaan/trokken/scheurd door een hond.

Hoort ie niet in een ziekenhuis op z'n minst?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: enzo kom je tot het besluit dat het niet meer kan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:44

Daar houden ze je kind echt niet meer voor in het ziekenhuis hoor :n

Rapperijder

Miracle_ schreef:

Dit is niet overdreven. Het arme kind is 3 tanden kwijt, heeft 2 scheurwonden in zn gezicht en ziet er blijkbaar uit als een kickbokser. Hij heeft littekens voor het leven. Het is niet normaal dat hier zo licht overheen gestapt wordt. Moet hij iemand doodbijten voordat jullie inzien dat deze hond gewoon een spuitje hoort te krijgen?

Geen woord over wat er gebeurd is, en blijkbaar ook nog 'geschikt voor beginners'. Ik heb er geen woorden voor. Ik vraag me af hoe TS 's nachts nog lekker slaapt als ze 600 euro in ontvangst heeft genomen en deze gevaarlijke hond ergens rondloopt bij mensen die van niks weten.
Laatst bijgewerkt door Rapperijder op 13-08-11 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Christadk

shilady schreef:
en meschien dat ze er zelf een leuk centje aan overhoud bv voor de baby moet gaan komen?

En dan het risico lopen dat hij misschien nog een keer het kind grijpt? Lijkt mij vreemd..

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:45

shilady schreef:
Ts sterkte
kan me voorstellen dat dit een moeilijke beslissing is en dat flink geschrokken.

Bokkers meschien dat de ts 600 vraagt zodat er geen gekke types voorgoedkoop een vechthond kunnen scoren?

Ds eigenlijk komt het wel goed uit?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:47

Jolliegirl schreef:
men moet conclussies trekken met wat hier geschreven wordt... eerdere topics en het profiel...

Waarom moeten er dan per se die conclusies getrokken worden? En al die speculaties, beschuldigingen? Kom op zeg, wacht gewoon netjes een reactie af, maar goed, dat is mijn mening.

@Rapperijder: Ten eerste vind ik het niet netjes dat je die link hier plaatst zonder toestemming. Volgens mij mag dat niet eens..
Daarnaast is deze hond bij een oudere alleen staande man, die met hem de sport ingaat nog steeds gevaarlijk? Mijn hond heeft me laatst ook in het gezicht gebeten, zonder opzet. Als dit bij een kind gebeurd was, was het dan ook een vals kreng, die je gelijk maar dood wenst?!

shilady

hanny_jelke schreef:
mijn man was op hooguit 1 meter van ze vandaan.
en nee hij heeft niet gezien wat milan deed.
maar vergeet niet dat kinderen heel stiekem kunnen doen.

Fijn dat je dat durft toe te geven

Mijn gedachte is dat het kind iets deed wat hij eerder nooit heeft gedaan tegen de hond
en dat de hond daarvan is geschrokken en een reactie terug heeft gegeven ...

Maarja het zal altijd gissen blijven . Ben het er wel met andere bokkers mee eens dat je hierna beter geen hond meer kunt nemen
2 honden voor herplaatsing tja lijkt me dan toch dat jullie dan iets niet goed doen of niet juist in hebben geschat met die honden.

Petpa

shilady schreef:
Ts sterkte

Heb je het gehele topic gelezen?

Famke160301

akishino schreef:
Een heel moeilijk onderwerp met veel meningen.
Mijn mening is sinds ik kinderen heb drastisch veranderd over bijtincidenten met honden.
Ik hoop dat je zoontje snel opknapt en dat hij er geen trauma aan over houdt. En voor jou heel sterkte met deze moeilijke beslissing.

Idd hier ga ik helemaal in mee.
Vind t heel dapper van TS om haar hond nog een kans te geven door de hond een nieuw thuis proberen te geven. Ze is heel open en eerlijk in haar post, wijst niet met een beschuldigend vingertje naar haar hond. Maar ik kan haar heel goed begrijpen dat t vertrouwen in haar hond weg is.

Als onze hond (een hele lieve goedzak) dit had gedaan bij mijn zoontje, dan had ik hetzelfde gedaan wat sommige anderen hier aangeven, onze hond een spuitje laten geven. Ik zou geen enkel risico nemen voor de kans op herhaling, mijn zoontje is geen proefkonijn, en ik zou ook zeker voorkomen dat andere kinderen dat in de toekomst zouden kunnen zijn.

TS heel veel beterschap met je zoontje! Hopelijk geneest t zo mooi mogelijk met zo min mogelijk littekens.
En sterkte met je beslissing om jouw hond te herplaatsen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:51

Famke160301 schreef:
Vind t heel dapper van TS om haar hond nog een kans te geven door de hond een nieuw thuis proberen te geven.

Dit vraag ik me dus af (met de gegevens die tot mijn beschikking staan). Wil ze de hond een nieuw thuis geven of er een slaatje uit slaan. Ze vraagt nl de hoofdprijs en verzwijgt waar het dier toe in staat is.
TS kent volgens mij de hond ook nog maar 2 maanden of zo iets....

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:52

slimmerik schreef:
Famke160301 schreef:
Vind t heel dapper van TS om haar hond nog een kans te geven door de hond een nieuw thuis proberen te geven.

Dit vraag ik me dus af (met de gegevens die tot mijn beschikking staan). Wil ze de hond een nieuw thuis geven of er een slaatje uit slaan. Ze vraagt nl de hoofdprijs en verzwijgt waar het dier toe in staat is.

Welke gegevens als ik vragen mag? :)
TS is gek op haar hond, dus een slaatje er uit slaan? Nee hoor, daar gaat het haar helemaal niet om. :n

Kom op mensen, wees eens niet zo kortzichtig allemaal.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:53

Waarom vraagt ze dan 600!!! euro?????

Ze zou blij moeten zijn als er iemand is die een kind-bijtende hond wilt hebben..
Ongeacht wat er gebeurt is...
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 13-08-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:54

Petratje72 schreef:
shilady schreef:
Ts sterkte

Heb je het gehele topic gelezen?

Jep :j
maar helaas niet al teveel reacties vd ts dus er is nog niet op de vraag gereageert waarom ze de hond voor 600 erop heeft
maar wat extra geld is altijd fijn dus ;)

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:55

Jolliegirl schreef:
Waarom vraagt ze dan 600!!! euro?????

Ze zou blij moeten zijn als er iemand is die een kind-bijtende hond wilt hebben..
Ongeacht wat er gebeurt is...

Dat is dat slaatje dat eruit geslagen wordt ;-)

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:55

Miracle_ schreef:
Jolliegirl schreef:

Waarom moeten er dan per se die conclusies getrokken worden? En al die speculaties, beschuldigingen? Kom op zeg, wacht gewoon netjes een reactie af, maar goed, dat is mijn mening.

@Rapperijder: Ten eerste vind ik het niet netjes dat je die link hier plaatst zonder toestemming. Volgens mij mag dat niet eens..
Daarnaast is deze hond bij een oudere alleen staande man, die met hem de sport ingaat nog steeds gevaarlijk? Mijn hond heeft me laatst ook in het gezicht gebeten, zonder opzet. Als dit bij een kind gebeurd was, was het dan ook een vals kreng, die je gelijk maar dood wenst?!

Ik weet niet of de link mag van bokt, dus heb hem maar verwijderd. Iedereen heeft de advertentie toch al gezien. Neemt niet weg dat ik het niet vind kunnen dat TS niet vermeldt wat er gebeurd is, en dat ze de hoofdprijs voor hem vraagt. Ik vraag me echt af of TS zichzelf nog recht kan aankijken in de spiegel als ze die hond voor dat bedrag verkoopt aan een nietsvermoedende beginner.

De hond is bij iedereen gevaarlijk. Hij zal toch op straat komen, en dus in contact met andere mensen?

En ja, een hond die een kind zo heeft gebeten is onbetrouwbaar en gevaarlijk en moet dood. Er zijn geen excusen of verzachtende omstandigheden.
Dat jij een dier aanhoudt dat jou in je gezicht bijt moet je zelf weten, je bent oud genoeg om daarvoor te kiezen. Jammer dat het zoontje van TS niks te kiezen had.