Transactie voorstel voor mishandelen van hond .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

Re: Transactie voorstel voor mishandelen van hond .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 11:38

ja ben inderdaat al aan het kijken hoe en wat ik allemaal moet doen.
krijg daar bij wel hulp van het juridich loket :)
maar vandaag doe ik er niks aan want laat me verjaardag er niet door verpesten :P

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:40

Vinden jullie het niet een beetje bizar om TS zomaar op haar woord te geloven? Dit is maar de ene kant van het verhaal hè? Vind het nogal wat om er dan 100% van overtuigt te zijn dat ze in haar recht staat.

Ik wil absoluut niet zeggen dat ze liegt, absoluut niet, maar mensen die hun kind/dier mishandelen gaan dat uiteraard niet toegeven. Wie weet geldt dit ook wel voor TS?

Sorry maar ik ben er totaal niet van om naar aanleiding van één deel van het verhaal meteen een conclusie te trekken. Vind ik eerlijk gezegd een beetje simpel... Als twee mensen ruzie hebben, kies je dan ook meteen partij voor degene die het eerste bij jou is om gal te spuwen? :+

Ik laat het liever in het midden, en dan komt het er op neer dat ik niet kan oordelen (wat ik dus ook niet doe), en dat eigenlijk niemand dat kan als buitenstaander.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:40

ohhhh, van harte gefeliciteerd!!
En een goede afloop zou toch wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn.... :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:44

@juliamaria, ik weet helaas uit zeer dicht bije ervaring dat er wel degelijk mensen zijn die er heel erg van genieten om een ander het leven zuur te maken. Een soortgelijk verhaal heeft uiteindelijk het leven gekost van een hond bij m'n ouders uit de straat........ :( |(
En de vraag is ook niet of men het wel of niet gelooft, maar wat je in zo'n geval wel of niet zou kunnen doen?!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:47

kleinvosje schreef:
Aanvechten. Laat die getuigen maar komen, laat ze maar bewijzen dat jij mishandeld hebt. Dit is absurd in ieder geval. Heb je rechtsbijstand? Gelijk inschakelen!

Hier volledig mee eens!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:55

Kentaro schreef:
@juliamaria, ik weet helaas uit zeer dicht bije ervaring dat er wel degelijk mensen zijn die er heel erg van genieten om een ander het leven zuur te maken. Een soortgelijk verhaal heeft uiteindelijk het leven gekost van een hond bij m'n ouders uit de straat........ :( |(
En de vraag is ook niet of men het wel of niet gelooft, maar wat je in zo'n geval wel of niet zou kunnen doen?!

Oh die zijn er absoluut.. Jammer genoeg... Maar juist daarom vind ik het zo moeilijk om dan ''partij te kiezen''; wie weet wordt haar nu wel het leven zuur gemaakt, maar misschien ook niet en heeft ze haar hond wel zeer gedaan. Nogmaals: Dat denk ik absoluut niet hoor, het gaat mij alleen om het principe aangezien sommige bokkers er zo bovenop springen.

Dat is inderdaad de hamvraag, dit was even een opmerking tussendoor op metaniveau zeg maar. :D

Gefeliciteerd TS! Fijne dag en laat je dag hier inderdaad maar niet door verpesten. Dat zou zonde zijn. :)

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:25

Fijne verjaardag!

Ik ben wel heel benieuwd wat het OM hiermee gaat doen!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:51

JuliaMaria schreef:
Vinden jullie het niet een beetje bizar om TS zomaar op haar woord te geloven? Dit is maar de ene kant van het verhaal hè? Vind het nogal wat om er dan 100% van overtuigt te zijn dat ze in haar recht staat.

Ik wil absoluut niet zeggen dat ze liegt, absoluut niet, maar mensen die hun kind/dier mishandelen gaan dat uiteraard niet toegeven. Wie weet geldt dit ook wel voor TS?

Sorry maar ik ben er totaal niet van om naar aanleiding van één deel van het verhaal meteen een conclusie te trekken. Vind ik eerlijk gezegd een beetje simpel... Als twee mensen ruzie hebben, kies je dan ook meteen partij voor degene die het eerste bij jou is om gal te spuwen? :+

Ik laat het liever in het midden, en dan komt het er op neer dat ik niet kan oordelen (wat ik dus ook niet doe), en dat eigenlijk niemand dat kan als buitenstaander.

Wij hoeven ook niet te oordelen, en het gaat er niet om of je haar gelooft, maar wat je kan doen in zo'n situatie. En dat is TS adviseren naar de rechtswinkel te gaan, wat ze gedaan heeft. En dan gaan al die juridische mensen die er wel verstand van hebben wel bepalen of TS al dan niet gelijk heeft. Dat kunnen wij inderdaad niet ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 14:43

Iemand anders gaf al exact dezelfde reactie als jij, heb ik al op gereageerd. Deze opmerking was slechts een kanttekening ivm bokkers die hysterisch doen terwijl ze de complete waarheid niet kennen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:40

En, weet je al wat meer???

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 09:19

ik heb nog niks gehoord.
wacht gewoon af.
meer kan ik toch niet doen.

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 16:24

Jeetje, wat achterlijk zeg! Mijn hond krijgt ook wel eens een tikje, maar of dit nou meteen onder dierenmishandeling valt? Zeer vreemd.. Ik zou idd net als jou de boete niet betalen! Slaat echt helemaal nergens op.. rare lui.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 16:26

Ik was al die tijd een stille meelezer en ben eigenlijk toch benieuwd hoe het uiteindelijk is opgelost?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 16:27

Toverbal schreef:
Ik was al die tijd een stille meelezer en ben eigenlijk toch benieuwd hoe het uiteindelijk is opgelost?

niet,
ik heb nog steeds niks gehoord :+
hopelijk blijft dat zo :j

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:31

Oke nou houden zo dan, hahahah

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:01

Idd houden zo
:D