krijg daar bij wel hulp van het juridich loket

maar vandaag doe ik er niks aan want laat me verjaardag er niet door verpesten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:@juliamaria, ik weet helaas uit zeer dicht bije ervaring dat er wel degelijk mensen zijn die er heel erg van genieten om een ander het leven zuur te maken. Een soortgelijk verhaal heeft uiteindelijk het leven gekost van een hond bij m'n ouders uit de straat........![]()
![]()
En de vraag is ook niet of men het wel of niet gelooft, maar wat je in zo'n geval wel of niet zou kunnen doen?!
JuliaMaria schreef:Vinden jullie het niet een beetje bizar om TS zomaar op haar woord te geloven? Dit is maar de ene kant van het verhaal hè? Vind het nogal wat om er dan 100% van overtuigt te zijn dat ze in haar recht staat.
Ik wil absoluut niet zeggen dat ze liegt, absoluut niet, maar mensen die hun kind/dier mishandelen gaan dat uiteraard niet toegeven. Wie weet geldt dit ook wel voor TS?
Sorry maar ik ben er totaal niet van om naar aanleiding van één deel van het verhaal meteen een conclusie te trekken. Vind ik eerlijk gezegd een beetje simpel... Als twee mensen ruzie hebben, kies je dan ook meteen partij voor degene die het eerste bij jou is om gal te spuwen?
Ik laat het liever in het midden, en dan komt het er op neer dat ik niet kan oordelen (wat ik dus ook niet doe), en dat eigenlijk niemand dat kan als buitenstaander.