Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik hoop ook dat 'ie opknapt van het bos, en zo niet, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Ik heb heel veel bewondering voor de manier waarop je iedere dag weer zo hard je best doet om het voor hem zo fijn en leuk mogelijk te maken. Al die energie die je er in steekt, je kunt jezelf gelukkig achteraf geen enkel verwijt maken
. Sterkte met dit nare gedoe en ook van mij een dikke knuf voor Roc!

Wat leuk een badje voor Puk, ik wil wel fotos zien natuurlijk

heel veel sterkte lieve schat!! ik vind het zoo erg voor je, dat je weet dat je beste vriendje heel ziek is en rustig aan maar merkbaar steeds minder word! vind het zo naar voor je.. ikwil je heel veel sterkte wensen en denk veel aan je! dikke knuf
En het was idd een heerlijke dag
Dankje wel voor de knuf en een kus terug
Ik hoop dat we nog even hebben, maar vanmorgen zag ik het echt heel somber in hoor!
Ja roc ziet er nog wel goed uit, alhoewel ik natuurlijk duidelijk verschil zie.
rocymax schreef:Ik heb ook eerlijk aan mijn man, vriendin , en een paar mensen die me goed kennen met Roc gevraagd of zij vinden dat ik mijn grenzen om Roc in te slapen aan het verleggen ben, maar allen denken dat Roc geen pijn heeft.
), speelt met Laia.. Hij had ook gewoon in het gras kunnen gaan liggen en kunnen aangeven dat het van hem allemaal niet meer hoeft. Voor zowel jullie als voor Roc is het fijner om hem op een relatief goed moment van Roc te laten gaan.. Maar zolang 'ie nog zo geniet van jullie uitjes en hij geeft niet aan dat hij pijn heeft, zie ik het niet als uitstellen maar juist als iets waar je hem nog een plezier mee kan doen 
. Succes morgen bij de DA!
Maar uit je verhaal lijkt het me ook de enige logische optie, maar wat een verdrietig nieuws. Heel erg veel sterkte meid, wat zal dit je zwaar vallen toch nog vrij plotseling en onverwacht.