sarona27 schreef:@Vjestagirl Als je ten eerste mijn verhaal leest ging het om mijn EX STIEF DOCHTER dus niet mijn dochter.
Ik heb inmiddels zelf een zoon en die krijgt gewoon geen huisdier.
Mevrouw wou als kind graag konijnen en toen mijn ex en zijn ex uitelkaar gingen was het makkelijk dat de konijnen bij ons bleven want wij hadden tuin.
Dus wij zouden door de weeks eten geven enz en mevrouw zou ze in het weekend doen en aandacht geven en alles kwam om mijn dak terecht.
Nou en het waren niet mijn konijnen dus heb toen gezegd van of je gaat het zelf doen of ze gaan weg.
Nou toen was keuze snel gemaakt.En ze zijn naar een heel goed huis gegaan.
Dus heb alleen maar het beste gedaan voor die beesten, maar blijkbaar vindt jij dat dus zielig.
Nou ik had het veel zieliger gevonden als ze zo de rest van hun leventje hadden moeten slijten, zonder liefde en aandacht 24/7 in een buiten hok nu hebben ze aandacht en hebben ze een goed leven.
Blijkbaar zie jij liever dat mensen hun dier ondanks dat ze er geen tijd, geen zin meer in hebben liever aan hun lot over laten. Lekkere dierenvriend ben jij dan !!
Ik ben juist een grote dierenvriend en heb voor die konijnen gedaan wat het beste was voor hun.
Ik heb niks met konijnen , hamster of wat voor knaagdier dan ook.
Als ik ooit een haarbal als hond of kat in huis zal halen dan is het via marktplaats of het dierenasiel.
JUIST OMDAT IK DIEREN HET BESTE GUN
ik denk dat Vejstagirl dit - net als ik - niet uit je verhaal heeft kunnen opmaken.
het zinnetje "Ze waren van mijn ex tief ( puberende ) dochter en die keek er gewoon niet naar om." kon ik ook niet helemaal volgen.
blijkbaar heb jij niets te zeggen gehad over de aanschaf van de konijnen en heb jij ze 'cadeau' gekregen.
dan denk ik niet dat iemand in dit topic er problemen mee heeft dat je er een betere thuis voor zoekt
, echter toen we daar waren kwamen er allemaal andere redenen naar boven en besloten we haar direct mee te nemen.
...
...