Schrok me te pletter! Sindsdien gaan ze gewoon de stofzuiger in

Een vogelspin zou ik dan wel weer durven vastpakken, want die zetten het niet zo snel op een rennen, en juist dat rennen vind ik doodeng
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schrok me te pletter! 
Lisa_H schreef:Ik ren er altijd gillend met een schoen of tijdschrift op af en ga dan nog harder gillen als ie dan dood op de grond valt![]()
En daarna eet de kat hem meestal op
Heel herkenbaar!!
Klinkt heel apart hahaha.
Dus ik heb heel strategisch eerst de spin op het plafond doodgeslagen, als ik eerst de andere zou doen was die misschien wel van schrik op me gevallen.
En daarna dus de andere...... Oooooh wat was ik bang zeg, ik heb daarna huilend mijn ouders opgebeld, zo erg was ik geschrokken.

)
Cayenne schreef:vanLotje, ik heb 2 keer een grote renspin buiten gezet, en in beide gevallen keerden ze direct om en rende gewoon weer terug naar binnenSchrok me te pletter!
Sindsdien gaan ze gewoon de stofzuiger in
Een vogelspin zou ik dan wel weer durven vastpakken, want die zetten het niet zo snel op een rennen, en juist dat rennen vind ik doodeng

Cayenne schreef:Oh, die krijg ik wel in de stofzuiger hoorBen inmiddels heel geoefend
No way dat ik zou gaan slapen terwijl er zo'n monster in huis rondrent.
Straks word je wakker en zit ie vlak naast je

saskiakefie schreef:Kijk die k*tspin zat dus weer op de muur maar nu op een andere plek weer en ik was er echt klaar mee, ik ging elke keer heel langzaam naar beneden lopen om te kijken waar hij zat en gister toen de tel ging, normaal moet ik dan naar beneden rennen om hem te pakken maar ik miste hem dus omdat ik niet durfde te rennen. Net had ik m'n kat in de gang en die zat een beetje dom daar maar ze mocht niet weg van mij en toen zag ze eindelijk die spin en liep ernaar toe, maar die zat dus te hoog toen ging ik de langste stok zoeken die ik kon vinden en van een megaafstand die spin voorzichtig aanraken totdat ie naar beneden viel, toen ging mn kat voorzichtig eraan snuffelen en met een pootje, maar dat kreng durft zelf ook niks vervolgens komt die spin op me af gerend. Dus ik ren snel weg. Maar toen bleef ie op de grond zitten. Ik dacht nú durf ik hem op te zuigen, dus ik snel de stofzuiger pakken en met de slang hem opzuigen daarna nog een minuut dat ding op z'n hardst aan laten staan en nu een flinke prop papier in de stang geduwd. Ik ben zo trots op mezelf, ik heb het gedaan![]()
Wel beetje omslachtig maarja..

eerst pakte ik een papiertje om het beest weg te halen, durfde ik niet, toen pakte ik twee boeken, durfde ik ook niet, uiteindelijk heb ik met twee mappen het beest geplet
nou dat vergeet ik nooit meer
en huilen dat ik deed
brr
gelukkig kwam mijn vader hem weg halen.
bah bah bah, dat beest heb ik nooit meer gevonden.
?