Jaime_ schreef:En omdat sommigen het 'leuk' vinden om te weten welke bokkers ermee lopen is een lijstje van enkel forummers die meegaan ook best 'leuk' het is natuurlijk geen leuk iets waarvoor we gaan lopen, erg triest zelfs.. maar het is wel een leuk/goed initatief, dus kan me voorstellen dat sommige behoefte hebben aan een lijst met bokkers die gaan meelopen:
boktnaam-extra personen-vertrekpunt-honden-beschikbaarheid
1. Jaime_ - sowieso 1 vriendin - Enschede - geen honden - donderdag van 8.30-17.00
Ik ben er van overtuigd dat mensen het niet 'leuk' vinden
, maar dat mensen die 'bereidwillig' zijn om te helpen en vanuit Limburg, het Noorden of het Westen komen het wel heel fijn vinden als ze niet voor 'niets' komen en dat er 'enige' organisatie op touw is gezet. Dit is wellicht achter de schermen zo, maar in het openbaar is daar nog weinig van bekend (al maakt marleen_usar dat vanavond bekend). Dit is geen boktMEETING, maar een HULPACTIE.
Persoonlijk denk ik dat je niet kunt wachten voordat Beans weer gesignaleerd wordt, aangezien hij al erg verzwakt was en de nachten ook weer rond het vriespunt schommelen kan hij net zo goed half levend/dood ergens in een greppel of sloot liggen en er niet meer op eigen kracht uit komen. Wanneer er dan zaterdag pas met een groep gezocht wordt en je komt hem dood tegen.....................dan krijg je het 'hadden we maar'. Hoe kijkt de 'eigenaar' daar dan tegen aan?
Gezien zijn 'gesteldheid' zal hij naar allewaarschijnlijkheid ook geen 10-tallen kilometers meer afleggen?
Edit: post aangepast
Laatst bijgewerkt door linda_arnold op 25-01-11 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt