Loiz schreef:Uhm nee? Waarom? Als onze Jua in een krappe ruimte staat, dan houden we haar wat rustiger.
Tsja, als ik mocht kiezen tussen een paar stukjes van mijn oren af of niet meer mogen lachen als ik lol had wist ik het wel...
Citaat:
Ik vind gecoupeerde Doggen lelijk en ze krijgen een agressieve uitdrukking die er totaal niet bijhoord.
Dat mag je vinden, het is je mening en iedereen mag zijn eigen mening hebben. Dat sommige dingen verboden zijn betekent niet dat ik dat geen onzin mag vinden.
Citaat:
Een functie oke, maar alle hangoren en lange staarten van nu zijn dus ontstoken en kapot?
Als ik dat had bedoeld had ik het wel gezegd, maar ik zei iets heel anders. Toch kun je je afvragen of couperen erger is dan het risico op het leed van een oor- of staartontsteking met zich meebrengt... want dat doet wel degelijk veel pijn.
Citaat:
Honden met hangoren kunnen wel degelijk heeeeel duidelijk signalen overbrengen, dan heb je vast nooit
goed gekeken, want die kunnen veel beter hun oren in de nek leggen dan gecoupeerd..
Heb je het hier tegen mij? Natuurlijk kunnen flaporen ook signalen overbrengen; evenals puntoren, tulporen, lange zwiepstaarten en korte stompjes. Zo subtiel kunnen honden zijn