En inderdaad, ik denk dat wij bokkers over het algemeen best wel ons mannetje kunnen staan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:[Ik ben ook wel de laatste die beweerd altijd schattig te zijn. Als er iemand lomp uit de hoek kan komen ben ik het wel.Maar je zal mij dan ook zelden (let wel: zelden is een zeer belangrijk woord in deze zin) een hetze op een persoon zien leiden.
Ik wil wel eens vragen om minder persoonlijk te zijn als ik in dat topic niet persoonlijk geworden ben maar met een groepje op 1 persoon springen en dan niet op het gedrag maar op de persoon zelf, dat zal je me nog maar weinig hebben zien doen.
Chiqa kan inderdaad zelf haar zegje doen, daar twijfel ik niet over. Maar de vrijheid van meningsuiting stelt dat IK dat ook mag.En jullie ook hoor, maar ik mag ook uiten dat ik deze hetze niet eerlijk/correct vind en zelfs erg laag bij de grond. Ik praat dan ook niet voor Chiqa zoals je kan zien maar voor mezelf. Of moet ik daar toestemming voor vragen?
En no offence Mindim; maar ook jij komt wel eens lomp en grof uit de hoek. Net als zoveel bokkers.
Ayasha schreef:Ik zie 5 bokkers op 1 bokker vliegen en nog niet mals ook niet, niet meer van "jouw post ergeren mij omdat..." maar gewoon ronduit "ik vind jou een stoorzender". Andere topics er bij halen (wat bij mijn weten sowieso niet mag op bokt maar dat effe daar gelaten)... Dat noem ik wel degelijk een hetze.Samen sterk....
Ayasha schreef:Dan kom jij in andere sferen kwa topics dan ik MB want ik zie dit helemaal niet vaak voorbij komen. Niet op die manier.![]()
Mindim: Chiqa en ik het vaak met elkaar eens?Ik zou eens alle discussies die we gehad hebben doorlezen als ik jou was want als er twee bokkers zijn die echt flink met elkaar in discussie kunnen gaan en best grof kunnen worden dan zijn het Chiqa en ik wel.
Enige onderwerp waarover wij het eens zijn is kinderen en daar houd het dan meestal meteen op
Hier en daar sporadisch misschien wat maar...
![]()
Spreek de persoon dan aan op gedrag en niet op persoon."ik vind jouw berichten storend omdat..." en "ik vind jou een stoorzender en iemand die de sfeer zeer negatief beïnvloed" zijn kwa toon een heel groot verschil.
En het topic draait om het algemene gedrag, niet om het gedrag van 1 persoon.Ooit bedacht dat anderen Chiqa ook wel eens uitlokken? Jullie doen bijna alsof Chiqa de enige is die grof uit de hoek kan komen, maar houd wel in gedachte dat je voor zulke dingen ALTIJD met minstens twee moet zijn.
anneliesdj schreef:Nah zeg nou zelf; er komen op BB ook echt de gekste dingen voorbij en sommige mensen/situatie's hebben het ook echt nodig dat heel bokt over ze heel valt, puur om de ernst van de situatie duidelijk te maken.
RockyHorse0 schreef:ik had eigenlijk ook al een idee voor een nieuw topic, maar durf die ook niet neer te zetten :S
Chiqa schreef:anneliesdj schreef:Nah zeg nou zelf; er komen op BB ook echt de gekste dingen voorbij en sommige mensen/situatie's hebben het ook echt nodig dat heel bokt over ze heel valt, puur om de ernst van de situatie duidelijk te maken.
Dat denk ik dus niet, één opmerking of mss een tweede zou voldoende moeten zijn, oeverloos zeurend herhalen komt niet aan, sterker nog een topic gaat op slot.
Wil je dat bereiken? Dat lijkt mij niet. je wil een TS helpen, niet afmaken.
Chiqa schreef:Als iemand een topic wil openen met vragen over een zieke hond, jong konijntje, een nestje is het veel plezieriger dat je zo'n persoon tips en adviezen geeft, ze stellen immers een vraag.
Chiqa schreef:Als iemand een topic wil openen met vragen over een zieke hond, jong konijntje, een nestje is het veel plezieriger dat je zo'n persoon tips en adviezen geeft, ze stellen immers een vraag.
anneliesdj schreef:Oeverloos zeuren niet nee maar als er één bericht geplaatst wordt leest een TS daar ook makkelijk 'overheen' of neemt het niet serieus. Maar dan zou het idd voldoende kunnen zijn als mensen aan hun bericht toevoegen het eens te zijn met X ipv het te herhalen of op een grove manier te zeggen. Dat laatste stoort mij overigens nog het meeste, als er iemand grof wordt aangevallen omdat die er een beetje anders over denkt.
Citaat:Voor sommige bokkers is het moeilijk mensen in hun eigen waarde te laten, denk dat ze IRL problemen hebben daarmee ofzo. Ik weet het ook niet. Wordt iig tijd dat dit de kop in wordt gedrukt.