Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jildau schreef:Maar als je echt van je dieren houd dan doe je er toch alles aan om ze te houden? TS heeft geen idee van hoe de hond uiteindelijk gaat doen tegen het kind, misschien is hij juist hartstikke lief voor de baby? Maar ze besluit van tevoren al dat hij maar weg moet. Vraag me dan af of het kind de enige reden is dat ze de hond weg willen doen..

Jildau schreef:Maar als je echt van je dieren houd dan doe je er toch alles aan om ze te houden? TS heeft geen idee van hoe de hond uiteindelijk gaat doen tegen het kind, misschien is hij juist hartstikke lief voor de baby? Maar ze besluit van tevoren al dat hij maar weg moet. Vraag me dan af of het kind de enige reden is dat ze de hond weg willen doen..

Chiqa schreef:Ik bedoel dat je dr alles aan doet om een zwangerschap te voorkomen, dus bij deze is die opmerking abortus hoop ik even uit beeld want dat is nooit genoemd en maakt de discussie niet sjieker op.
MamboBeach schreef:Van dat empathie was helemaal niet naar Chiqa persoonlijk bedoeld hoor, je moet het wel in de juiste context lezen. Lees het nog een keer, dan begrijp je het misschien.
Dat Chiqa erg voor haar dieren is vind ik juist goed maar je leven loopt niet altijd zoals je wil of verwacht en en in het leven moet je keuzes maken. TS wil juist het beste voor haar dier maar daar wordt voor het gemak overheen gelezen en wordt afgedaan alsof de hond wordt afgedankt.

MamboBeach schreef:Jildau schreef:
Dan moet je simpelweg niet aan honden beginnen als je weet dat je kinderen wilt.
Heel mooi dat je dat zegt want zo simpel is het namelijk niet.![]()
Ik ga niet mijn priveleven op bokt zetten dus kan het je helaas niet uitleggen maar dat is juist zo mooi, of eigenlijk niet, mensen hebben hun mening al klaar en dat is het. Empathie, wel eens van gehoord?
Liezel1 schreef:Ik val stijl achterover van verbazing!!!!!
Enkelen van jullie zullen mijn topic misschien nog wel kennen, waarin ik aangaf dat mijn hond mijn vriend had gegrepen....
Nou, hij werd nog nét niet staatsgevaarlijk genoemd, en hoe ik het in vredesnaam in mijn hoofd haalde om deze hond te laten leven. Ik nam geen verantwoordelijkheid, want stel dat hij een keer een kind zou grijpen....
Toen heb ik ook duidelijk aangegeven dat de hond ter discussie komt op het moment dat er in mijn huishouden in beeld zullen komen.
Chiqa schreef:Saskia9 schreef:Sorry,maar dat vind ik wat tever gezocht!
Mwah..Neu. Een dierenvriend verkiest een mens niet boven een dier, die staan gelijk.
[quote="Lambiekske"
Het asiel zit overvol met honden die weg moesten omdat er een kind kwam.
Nickeltje schreef:[mod]Dit is mijn laatste verzoek in dit topic om te stoppen met modder naar elkaar te gooien en hier een topic van te maken waar TS iets mee kan.
Gaan jullie alsnog offtopic verder, sluit ik het topic.[mod]
Jildau schreef:Maar er zijn zoveel mensen die honden hebben en kinderen. Toen ik geboren werd hadden mijn ouders ook 2 honden, zijn zij nu ook onverantwoordelijk? Is er in jullie naaste omgeving dan niemand met honden en kinderen? Ik vind dat heel normaal maar zal wel komen omdat ik zo opgevoed ben dan..
Jildau schreef:Maar er zijn zoveel mensen die honden hebben en kinderen. Toen ik geboren werd hadden mijn ouders ook 2 honden, zijn zij nu ook onverantwoordelijk? Is er in jullie naaste omgeving dan niemand met honden en kinderen? Ik vind dat heel normaal maar zal wel komen omdat ik zo opgevoed ben dan..
Eh... 
_rosita_ schreef:Ik zeg daarmee niet dat er maar abortus gepleegd moet worden, want dat is iets waar ik me totaal niet in kan vinden, maar wel dat er van tevoren beter nagedacht kan worden. Zowel door ts als haar vriend en door mensen die dieren 'nemen' / 'aanschaffen' in het algemeen.
Iris82 schreef:TS heeft dadelijk toch ook nog 2 andere honden?