Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarChak schreef:Zou voor een cavia gaan, zijn veel gezelliger en socialer dan hamsters. Bovendien leven ze langer en ze kunnen zo lief roepen als je de koelkast opendoet... zijn ook erg lekker als bontje in je nek of in de mouw van je vest... Cavia is gewoon leuk.
Hamsters bijten ook veel sneller, is mijn ervaring. au.
Cavia's houden wel van gezelschap, dus als je hele dagen van huis bent, of op vakantie gaat, zorg dan wel voor een maatje.
WinSel schreef:MarChak schreef:Zou voor een cavia gaan, zijn veel gezelliger en socialer dan hamsters. Bovendien leven ze langer en ze kunnen zo lief roepen als je de koelkast opendoet... zijn ook erg lekker als bontje in je nek of in de mouw van je vest... Cavia is gewoon leuk.
Hamsters bijten ook veel sneller, is mijn ervaring. au.
Cavia's houden wel van gezelschap, dus als je hele dagen van huis bent, of op vakantie gaat, zorg dan wel voor een maatje.
Een Cavia MOET ALTIJD een maatje, ook als je alle dagen thuis bent
WinSel schreef:Sorry ? Onzin ??
Een cavia is een groepsdier en moet dus altijd met minimaal 1 soortgenoot, helaas weten veel mensen niet wat ze aanschaffen en hebben geen verstand van het dier, daarom worden ze te vaak alleen in een hokje gestopt
Net als konijnen, dat zijn ook groepsdieren en horen dus ook altijd met minimaal 1 soortgenoot
Marjoow schreef:WinSel schreef:Sorry ? Onzin ??
Een cavia is een groepsdier en moet dus altijd met minimaal 1 soortgenoot, helaas weten veel mensen niet wat ze aanschaffen en hebben geen verstand van het dier, daarom worden ze te vaak alleen in een hokje gestopt
Net als konijnen, dat zijn ook groepsdieren en horen dus ook altijd met minimaal 1 soortgenoot
Pardon? Ik en mijn moeder hebben genoeg verstand van deze dieren!
Bijou was hartstikke tevreden! En ja, dat kon ik echt weten. Dat was écht de liefste cavia ooit. En die heeft het prima uitgehouden in haar eentje hoor!
Citaat:Ze wist niet beter, en toen Shadow erbij zat, was ze écht niet vrolijker of iets hoor! Eerder norser, omdat ze steeds Shadow weer duidelijk moest maken dat Bijou de baas was...
Citaat:Bijou heeft een heerlijk leven gehad bij mij, en dat weet ik echt wel.
Citaat:ik heb ook 2 cavia's moeder en dochter, en die maken de hele tijd ruzie, zit erover te denken om ze een paar dagen even apart te zetten, ze blijven maar naar elkaar piepen en knorren, die dochter (die inmiddels al 2 is) wil iedere keer onder die moeder door kruipen. echt heel raar.