Heb zelf ook katten, die ook buiten komen (die trouwens gewoon zelfs naar binnen komen om op de bak te gaan

), maar snap dat dit heel vervelend is. Maar om dan die kat wat aan te willen doen slaat weer nergens op

Het is de fout van de buren, niet van de kat..
Net als met sommige honden, als ze schijten op de stoep is het niet de schuld van de hond maar van de baasjes.
Vind dat soort mensen altijd erg simpel, als er een vervelende kat loopt hebben ze gelijk een hekel aan katten, of bij een hond idem dito, of wat voor beest dan ook.
Ik heb ook een hekel aan
sommige honden, maar dat wil niet zeggen dat alle honden gelijk zo zijn. Heb er zelf ook 2 die schatten zijn. M'n 3 katten overigens ook!
Jammer dat er niet met die buren te praten valt, moeilijk om dan een oplossing te vinden..
Je hebt ook van die aparaatjes die je in je tuin kan zetten, met bepaalde geluidsgolven dacht ik? Om katten e.d. af te schrikken. Nu durf ik alleen niet te zeggen of kippen erop reageren, maar toen ik in een dierenwinkel werkte hadden ze die apparaatjes. Was volgens mij ook helemaal niet duur ofzo..