marenmar85 schreef:ok zo ik zit in de nacht maar heb veel bij te lezen ook de minder leuke. maar ten eerste ga ik niet in therapie voor mijn smet vrees het niet zo dat ik niet de straat op durf en dat ik psychische gestoord ben. Mensen die het hier niet mee eens ga zelf es in therapie.
Ten tweede hond heeft tot nu toe er geen last van gehad qua liefde krijgt hij voldoende van mijn vriend. ( wat ik ook al eerder schreef.
Bedankt voor de mensen die me wel begrijpen![]()
Ik heb een hekel aan mensen die alleen maar negatief zijn.En zielig voor hond bla bla het is ook mijn leven ( ik werk fulltime om in mijn eigenhuis te mogen wonen) en ik kan momenteel gewoon niet genieten.
wat mij betreft mag hier slotje op
Pardon?
Het is ook jouw leven? Jouw hond heeft hier niet voor gekozen hoor!
Ik werk ook fulltime om ons huis te kunnen betalen, maar je maakt er het beste van. En ik ben 1 van die mensen die je aanraadt om in therapie te gaan voor je smetvrees. Ik ben het dus niet eens met jouw keuze om er niets aan te doen, zeker als het ook andere mensen of in dit geval dieren beïnvloedt. Nogal kinderachtig om dan te zeggen dat ik dan therpapie nodig heb 
Bovendien zijn hier ook genoeg mensen, zoals je zelf al aangeeft, die jou kennelijk wel begrijpen. Jammer dat je dan niet de moeite neemt om daar serieus op in te gaan. Je had nav je openingspost toch niet verwacht dat je alleen maar positieve reacties zou krijgen?

) Terwijl als je het zou bespreken dat hij zoiets begrijpt en dat hij er meer van snapt en bepaalde dingen met de hond overneemt die jij bv niet leuk vind.
En niet zomaar komen omdat één van jullie beiden dat zo leuk zou vinden.