rotkat! hulp??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:36

Nou ja Moontje, gedraag je eens even naar je leeftijd (of doe je dat al)
Laatst bijgewerkt door Onali op 14-01-10 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Florale

[Maar jij bent dus van mening dat het niet belangrijk is dat je eigen dieren zich prettig voelen in je eigen huis?[/quote]

Nee ik vindt het van belang dat ze het op een manier had opgelost waarbij ze best geweld had mogen gebruiken maar dan wel naar de aanstigter en niet naar het middel dat de aanstichter gebruikt (in dit geval de kat)
Dus ze had een emmer stroop over haar buurvrouw moeten gooien.
(die persoon die een rotje in die kat had gestoken zit hier zeker ook in het topic?)

miracle dus jij vindt een kind verkrachten erger dan een kat mishandelen?Kamsel hoezoo zou ik terug naar school moeten waar slaat dat nou weer op omdat ik vindt dat je geen onschuldig die mag mishandelen?[/quote]

Met dit soort uitspraken moet voorzichtig zijn moontje!!
Ik had liever gezien dat vroeger de kat van de buren mishandelt werden dan dat ik te grazen werd genomen!
En die opmerking over de lat met het rotje,,meid jij moet jezelf maar even goed tot orde gaan roepen!

araber

Moontje1991 schreef:
miracle dus jij vindt een kind verkrachten erger dan een kat mishandelen?

lijkt me logisch ja en als je dat niet begrijpt zou je inderdaad jezelf eens achter de oren moeten krabben die kat is daarbij niet mishandeld alleen vies geworden dat gebeurd ook als die in de modder ligt

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:37

Moontje1991 schreef:
Nee ik vindt het van belang dat ze het op een manier had opgelost waarbij ze best geweld had mogen gebruiken maar dan wel naar de aanstigter en niet naar het middel dat de aanstichter gebruikt (in dit geval de kat)
Dus ze had een emmer stroop over haar buurvrouw moeten gooien.

Het was geen stroop het was water gemengd met stroop. Een kat die in de sloot is gevallen is zeker ook heel sielugh :(
Denk je nou echt serieus dat die kat er nog last van heeft? Hij weet hooguit dat hij niet meer langs moet komen

Maar volgens mij heb jij problemen met lezen en goed beargumenteren, TS heeft het meerdere malen geprobeerd om de kat te vangen en netjes terug te brengen, en elke keer lagen haar handen weer open.

Maar ik ga dr maar verder niet mee op in, volgens mij heb jij wel vaker het probleem dat je dingen niet snapt als je het zelf niet hebt meegemaakt.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 13:37

breezy302 schreef:
Ach Moontje heeft waarschijnlijk last van PMS en heeft zin om te rellen.

_O- :x

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:38

Getemt op Moontje, mijn hemeltje wat een reacties plaats jij! Het gaat over een kat en jij hebt het nu over verkrachte kinderen, doodstraffen en uithongeren?

TS: Ik vind dat je het netjes opgelost hebt. Kat houdt hier niets aan over, hooguit een beetje schrik. Hopelijk komt hij nu niet meer bij je binnen!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:38

..en ik begin echt te geloven dat moontje het baasje van de rotkat is.... :P

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:39

Moderatoropmerking:
De recente reacties hebben absoluut geen toevoegende waarde aan dit topic. Het gaat hier de verkeerde kant op, daarom plaats ik hier een slotje. Aan dit soort reacties heeft de ts helemaal niets.