Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sinelia schreef:Lia_ schreef:Ja
Mijn honden zijn perfect afgericht op katten![]()
Zowel op het erf als in het vrije veld....
deed die van mij ook!
justdiesel schreef:Suuskipje schreef:als je al mijn posts gelezen had, dan had je gelezen dat het niet mogelijk is met mijn tuin
waar een wil is is een weg.....
je kan ook een ren maken, of de kat aan een tuigje doen en een looplijn spannen
Suuskipje schreef:wij hebben aan de ene kant een hoge schutting en de andere kant een laag muurtje.
bovendien heeft nog niemand (afgezien van het meoderpoes verhaal wat goed opgelost is) een klacht over tijger. Iedereen is positief over hem en is gek op hem
en een ren? dan houden we helemaal geen tuin over
Bovendien is het verder niet aan mij, maar aan mijn ouders. Maar zoals ik het zie is het niet mogelijk
luxx schreef:Zou me persoonlijk kapot schamen met dergelijke agressieve honden maargoed...
Had in Nederland een vriendin wiens hond mìjn katten uit mìjn tuin jaagde, en niet te stoppen, zat mijn vriendin dan heel schaapachtig naar te kijken.
ThePast03 schreef:\luxx schreef:Zou me persoonlijk kapot schamen met dergelijke agressieve honden maargoed...
Had in Nederland een vriendin wiens hond mìjn katten uit mìjn tuin jaagde, en niet te stoppen, zat mijn vriendin dan heel schaapachtig naar te kijken.
Ik zou me ogen uit mijn kop schamen als mijn kat bij iemand anders in de tuin zou lopen.
Verder heeft het aanvallen van katten die in eigen tuin van honden komen helemaal niets met agressie te maken.
Grappig ook dat katteneigenaren het allemaal super asociaal vinden als een hond een kat doodbijt terwijl die in de tuin van de hond komt. Maar dat katten andermans vissen uit de vijver vissen en cavia's verwonden is allemaal heel normaal, dan is het in een keer de natuur.
Suuskipje schreef:Aan een tuig hangt ie zichzelf op. Hij draagt ook geen bandje omdat het een echte klimmer is/was (12 jaar zijn doet wat met je botten als kat zijnde) en we bang zijn dat ie zichzelf daarmee ophangt
Lia_ schreef:Joozz, een kat richt vreselijk veel schade aan in het veld aan vogels en jong klein wild.
Het is niet voor niets dat er in de meeste provincies gewoon op (verwilderde) katten gejaagd mag worden in het buitengebied.
Suuskipje schreef:Nee ik ga geen ren maken, geen tuin afzetten en geen tuig om doen. Punt.
luxx schreef:Aanvallen heeft altijd met agressie te maken, blaffend achteraan rennen niet...
luxx schreef:Zou me persoonlijk kapot schamen met dergelijke agressieve honden maargoed...
Had in Nederland een vriendin wiens hond mìjn katten uit mìjn tuin jaagde, en niet te stoppen, zat mijn vriendin dan heel schaapachtig naar te kijken.!
Marchador schreef:Ik heb niet alles doorgelezen nog, maar ik zou dus denken: dikke vinger. Waarom andere katten wel buiten en de mijne binnen.
Al helemaal als ik niet zou weten van wie die brief is, ik zou hem wel bewaren.
Het is niet meer acceptabel maar wat gaat hij doen dan?