Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinuss schreef:Quellian schreef:
Moet een flinke kat geweest zijn ja! Bijzonder dat hij dan nog zo snel en lenig over de schutting kon klauteren met een nijn in z'n waffeltje
Die poema die een paar jaar geleden op de veluwe in gesingaleerd is nooit gevonden toch????
MamboBeach schreef:xNursiex schreef:
Tis jammer dat kattenvlees zo taai is.
Ik geef ze altijd maar een zwemles. Heb je der ook geen last meer van
Was dat die kat die hier al maanden dood in het kanaal lag?
Fiffill schreef:Hm hopen dat mijn kraaitje de katten dan ook op afstand houdt.Al zie ik hem er best voor aan om gewoon schreeuwend naar binnen te rennen en daar onder de bank te gaan zitten.
@ [naam]; kan ook gewoon een grote kat (bijv. Noorse Boskat ofzo) zijn toch? Poema zou ik niet meteen aan denken.
Anoniem schreef:Fiffill schreef:Hm hopen dat mijn kraaitje de katten dan ook op afstand houdt.Al zie ik hem er best voor aan om gewoon schreeuwend naar binnen te rennen en daar onder de bank te gaan zitten.
@ Juul; kan ook gewoon een grote kat (bijv. Noorse Boskat ofzo) zijn toch? Poema zou ik niet meteen aan denken.
Hij was zwart, écht groot, had enge tanden en keek heel eng uit z'n ogen. En we hebben de deur maar dichtgedaan omdat t leek of die wel eens aan kon vallen. Geen idee, zal eens googlen.
Morrie05 schreef:Ekster gaan pikken op de ogen van de konijnen wist je dat niet!