Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tinuss schreef:Quellian schreef:
Moet een flinke kat geweest zijn ja! Bijzonder dat hij dan nog zo snel en lenig over de schutting kon klauteren met een nijn in z'n waffeltje
Die poema die een paar jaar geleden op de veluwe in gesingaleerd is nooit gevonden toch????
Dat beest had wel een konijn kunnen grijpen hoor..
MamboBeach schreef:xNursiex schreef:
Tis jammer dat kattenvlees zo taai is.
Ik geef ze altijd maar een zwemles. Heb je der ook geen last meer van
Was dat die kat die hier al maanden dood in het kanaal lag?
. Mijn ene kat loopt heeeeerlijk buiten, mijn andere kat is dolgelukkig binnen (die wil voornamelijk rust) en mijn nijnen lopen lekker rond in de tuin en vinden het net zo fijn in hun mooie hok (ze springen er zelf graag in en liggen altijd heerlijk te slapen of bij elkaar te kleffen) en wat de rest van de wereld vindt, kan mij werkelijk geen ene moer schelen.

en ik vraag wel eens aan de buren of ze last van haar hebben, hoor
). Mijn katje is een watje eersteklas en loopt voornamelijk achter ons aan. Ze is de knuffel van de buurt.
Fiffill schreef:Hm hopen dat mijn kraaitje de katten dan ook op afstand houdt.Al zie ik hem er best voor aan om gewoon schreeuwend naar binnen te rennen en daar onder de bank te gaan zitten.
@ [naam]; kan ook gewoon een grote kat (bijv. Noorse Boskat ofzo) zijn toch? Poema zou ik niet meteen aan denken.
Anoniem schreef:Fiffill schreef:Hm hopen dat mijn kraaitje de katten dan ook op afstand houdt.Al zie ik hem er best voor aan om gewoon schreeuwend naar binnen te rennen en daar onder de bank te gaan zitten.
@ Juul; kan ook gewoon een grote kat (bijv. Noorse Boskat ofzo) zijn toch? Poema zou ik niet meteen aan denken.
Hij was zwart, écht groot, had enge tanden en keek heel eng uit z'n ogen. En we hebben de deur maar dichtgedaan omdat t leek of die wel eens aan kon vallen. Geen idee, zal eens googlen.
Morrie05 schreef:Ekster gaan pikken op de ogen van de konijnen wist je dat niet!
) een hond, die een keer een kat in onze tuin te pakken kreeg. Dia kat was dus niet van ons. Tja, jammer dan......