Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het moet dus of veel te klein zijn, of lekker groot.
Nee ze waren van behoorlijk formaat dus dat komt wel goed denk k. Nou rauw kipfilet gaat ook wel lukken, die kippennek of eendagskuikens waar kan je die krijgen? K heb dat echt nog nooit gezien. Laika schreef:In princiepe mogen ze alle vlees hebben, maar zoals een gekochte hamburger zou ik niet doen ivm de kruiden en zout wat is toegevoegd. Let wel dat je niet alleen maar op die manier vlees kan geven. Dit moeten dus wel extraatjes blijven. Om op die manier vlees te voeren komt iets meer bij kijken als percentages, diersoorten etc.
Amanda schreef:Laika schreef:In princiepe mogen ze alle vlees hebben, maar zoals een gekochte hamburger zou ik niet doen ivm de kruiden en zout wat is toegevoegd. Let wel dat je niet alleen maar op die manier vlees kan geven. Dit moeten dus wel extraatjes blijven. Om op die manier vlees te voeren komt iets meer bij kijken als percentages, diersoorten etc.
Ze mogen niet alle vlees hebben. Varkensvlees mogen ze niet hebben.
beetje slordig van mij. Idd varkensvlees is niet zo goed. Ivm de ziekte aujeszki die hier overigens niet meer voorkomt. Maar voor het geval het geimporteerd varkensvlees betreft kun je het beter helemaal niet geven. 
) Lusitano schreef:Wellicht toch beter een geschikte brok zoeken met aanvullend wat vers? Of nog even doorzetten tot ze er van gaat eten?
Slepen ze bij jullie die eendagskuikens en stukken vlees niet door het hele huis aan? (ik zie er al een onder de bank belanden en gaan liggen stinken)
Want ik wilde zeggen: hou heel ff vol! Kat is nu nog verslaafd aan geur- en smaakstoffen en koolhydraten! En heeft nog niet genoeg honger om zich daaroverheen te zetten.

voel me altijd snel schuldig als poes niets wil eten...maar ik heb er ook lang over gedaan om aan de smaak van tomaat te wennen en dat is ook veel gezonder voor me dan een patatje met (wat ik we heerlijk vind
)