MamboBeach schreef:Ik begrijp het wel, jij ook?!
Alleen jullie kunnen je mening niet aan mij verslijten, ik denk er gewoon anders over.
Het gaat mij er helemaal niet om dat een poes te laten helpen te veel geld kost...
Dat je er anders over denkt begrijp ik, maar ik ben dan toch heel benieuwd hoe jij denkt over die meer dan 30000 kittens die elk jaar weer gratis op marktplaats worden aangeboden. Over de grote hoeveelheid kittens die via het asiel een baasje hoopt te krijgen.
En vooral over die kitten bij die handelaar die op elkaar gepropt ongeveer 3 dagen de tijd hebben om een baasje te vinden.
Wat ik vooral niet kan begrijpen is dat mensen het zo leuk vinden om een nestje te fokken terwijl er zo'n enorm overschot is.
Waarom stel je jezelf dan niet beschikbaar als opvangadres voor een dierenasiel, dan heb je een zomer lang nestjes.
Abeltje: Helaas ken ik mensen zat in een opwelling een pup gekocht hebben van 1500 euro of meer. Geld is echt geen goede graadmeter voor het krijgen van een goede baas. Sterker nog een hoop goede toekomstige bazen zullen afhaken omdat ze het idee hebben broodfok te stimuleren.