Onze honden net een vrouw aangevallen op openbare weg...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:41

En mij is altijd geleerd om nooit, maar dan ook echt nooit, je handen tussen een vechtende hond en zijn doel te steken.......

Dat commando moeten ze dan wel kunnen. En IMO, als je hond zo slecht opgevoed is dat hij zonder reden andere honden aan valt, zal hij ook wel het commando "los" niet kennen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:42

Atijl bij de achterpoten pakken en omhoog tillen, kunnen jouw vingers er niet tussen komen

Ayasha
Blogger

Re: Onze honden net een vrouw aangevallen op openbare weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:43

Inderdaad Echwell, zo haalde we dat agressieve kreng van een yorkshire terrier dat we hier even gehad hebben ook van onze Jack Russels af >;)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:45

pharagirlke schreef:
En mij is altijd geleerd om nooit, maar dan ook echt nooit, je handen tussen een vechtende hond en zijn doel te steken.......

Dat commando moeten ze dan wel kunnen. En IMO, als je hond zo slecht opgevoed is dat hij zonder reden andere honden aan valt, zal hij ook wel het commando "los" niet kennen.

Sorry, maar dat vind ik een beetje gissen.... Dat kun je nooit weten, en hou het een klein beetje netjes op dit topic ;) Zo laten we elkaar allemaal in ons waarde, we zijn daar allemaal groot genoeg voor lijkt mij.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:45

hihihi gaat bij ukkies wel werken............. mijn kruising til je dan even niet zomaar op zegmaar :) daarnaast is hij als hij knokt zo gruwelijk gefocussed dat het moeilijk is om door te dringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:46

Pharagirlke: dat is mij ook geleerd maar ik heb het toch gedaan. Ik heb liever dat ik door mijn eigen schuld mijzelf iets aandoe dan dat ik anderen met de problemen laat zitten wat ook mijn schuld is...

Mijn hond valt idd zonder reden andere honden aan en is idd slecht opgevoed, daarbij wil ik wel zeggen dat mijn hond voor gevechten is gebruikt, in beslag is genomen en met allerlei omwegen bij mij terecht is gekomen en ik er dus alles aan heb gedaan om dat uit hem te krijgen maar dat lukt echt niet. Wel is het een hele leuke huishond geworden met heel veel moeite maar buiten is het nog altijd aanlijnen en korven dan is er niets aan de hand...daarbij wil ik ook zeggen dat sinds de muilkorf mijn hond wel socialer is geworden. Hij kan nu spelen met andere honden zonder daarbij agressief of dominant te worden maar dan wel met korf om, ik laat hem nooit meer uit zonder...

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:46

KiWiKo schreef:
Tamara21 schreef:
en flink LOS en de mond open trekken werkt anders erg goed hoor! daar hoef je mij echt niets over te vertellen, ?

meisje, meisje, meisje.................. echt!!! hoe KAN je het zeggen......... en waarschijnlijk ook nog menen ook........

???? dat heb ik niet geschreven hoor........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:47

@ Kiwiko; dat klopt met kleintjes is het makkelijker maar met grote honden ook wel mogelijk, moet wel zeggen dat ik die dag opeens een oerkracht had joh dat wil je niet weten

tamara dat had ik gezegt is fout gegaan met quoten

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:48

pharagirlke schreef:

Nee je kan inderdaad beter gewoon heel hard ''LOS'' roepen en hopen dat je honden ophouden die mevrouw te verscheuren dan je eigen vingers op het spel te zetten.. >;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:48

Omdat zelf na een moderator opmerking op pagina 8 de discussie hier niet opbouwend en fanatiek door gaat, gaat dit topic definitief op slot. TS heeft het bericht geplaatst om haar verhaal kwijt te kunnen. Vervolgens is ze door verschillende van jullie zeer respectloos benaderd in de berichten hier. Ze is 14 en niet de eigenaar van de honden.
Denk in het vervolg na over hoe je je mening in dergelijk topic verwoordt.