Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Volgens mij zit Slimmerik gewoon de boel te provoceren hier.
Blijft maar steeds zeggen dat het vechters, moordenaars, killers en wat al niet meer zijn.
Daarbij, als je in d'r profiel kijkt ga je je afvragen of ze al wel meerderjarig is.
LimaMambo schreef:ikdoemaarwat schreef:ik zag het begin van het topic....zag geen site maar wel waar die over ging
ik dacht : hey diegene die m opgezet heeft ken ik!!
denkt in hokjes, heeft een hekel aan pitjes....hmmm en denkt waarschijnlijk de naam eer aan te doen
pittige gok, maar ga het bijna nog echt overwegen ook
hay lieverd
Nijn schreef:En jij wilt nu zeggen dat die honden allemaal terecht zijn afgemaakt?
LADPR schreef:anneliesdj schreef:Volgens mij zit Slimmerik gewoon de boel te provoceren hier.
Blijft maar steeds zeggen dat het vechters, moordenaars, killers en wat al niet meer zijn.
Daarbij, als je in d'r profiel kijkt ga je je afvragen of ze al wel meerderjarig is.
Denk dat je gelijk hebt, kan me ook werkelijk neit voorstellen dat zo iemand echt als gedragstherapeut aan de slag kan/mag
Een zinnig woord komt er in eider geval niet uit.
Lia_ schreef:Nijn schreef:En jij wilt nu zeggen dat die honden allemaal terecht zijn afgemaakt?
In mijn opinie wel
Lia_ schreef:Nijn schreef:En jij wilt nu zeggen dat die honden allemaal terecht zijn afgemaakt?
In mijn opinie wel
slimmerik schreef:
anneliesdj schreef:Volgens mij zit Slimmerik gewoon de boel te provoceren hier.
In mijn opinie wel
slimmerik schreef:anneliesdj schreef:Volgens mij zit Slimmerik gewoon de boel te provoceren hier.
Ik ben nèt meerderjarig
Het zijn prima honden in goede handen.... helaas is 90 % in verkeerde handen... gewoon omdat ze popiejopie zijn bij die aso's
ellenAST schreef:slimmerik:
je valt ALWEER in herhaling![]()
![]()
![]()
net meerderjarig en gedragstherapeut?YEAH RIGHT![]()
LimaMambo schreef:Lia_ schreef:
In mijn opinie wel
OMG hoe kan jij snachts nog slapen...??
ellenAST schreef:slimmerik:
![]()
![]()
slimmerik schreef:ellenAST schreef:slimmerik:
![]()
![]()
Jij leest niet goed.... was sarcastisch bedoeld dat meerderjarige
slimmerik schreef:Jij leest niet goed.... was sarcastisch bedoeld dat meerderjarige
LimaMambo schreef:nogmaals... ken jij 100% van AL deze eigenaren??