Rottweilers, meningen & ervaringen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

Re: Rottweilers, meningen & ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:47

Ik wil ook geen rottie meer naar Simba.
Ten eerste door al die vooroordelen word er knettergek van.
Mensen die als een gek hun hond aanlijnen omdat ik eraan kom met Simba ( los)
En dat niet op een afstand, nee als we er bijna zijn en Simba denkt leuk spelen Boos!

Na Simba komt er een Sharpei, ze zijn wat kleiner dat wilde ik zoiezo en verder heb ik over onze vorige pei nog geen rare dingen gehoord, nou ja niet zoals de Rottie in iedergeval.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:03

Mijn eerste paard stond op een boerderij en daar hadden ze een rottweiler.....Ze zag er heel eng uit, maar ze was zo ontzettend lief....Ik was echt dol op haar, ook mijn familie vond haar het einde...al was mn zus bij de eerste ontmoeting wel erg bang. De hond kwam toen op haar afhollen en mn zus raakte bijna in paniek, omdat ze dacht dat ze ging aanvallen, tot de hond lekker op dr voeten ging liggen om geaaid te worden... Haha! Stoeien ging ook prima, ze bleef altijd zachtjes doen.
Waaks was ze wel, toen ik eens in het donker met mn paard terugkwam op het erf na een buitenrit, hoorde ik haar grommen vanuit de melkstal, ik riep haar toen en daarna kwam ze kwispelend aanlopen. Blijkbaar zag ze niet dat ik het was. Bij de boer heeft ze zo eens in de arm gehangen, omdat hij 's nachts onaangekondigd de stal inliep. Of dit iets is van rottweilers of alleen van deze hond?? Geen idee....ik vond het een wereldbeest!

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:05

Super dieren!

Wij hebben ze ook altijd gehad.
Tuurlijk zitten er bij dit ras ook fouten tussen, maar dat heb je bij elk ras.
Het is maar net hoe de baas ze op voed en wat er in hun omgeving gebeurt.