Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:geen probleem Chantalgeen probleem.........
mijn kruising is heel, heel lief.......... super sociaal........... maar ga nou niet over zijn grenzen heen, want hij "sloopt" hem, heel, heel eerlijke hond, maar heel, heel dominant
Billy schreef:Nou, als ik lees dat hij al gromde toen hij de ogen nog dicht had, is het aangeboren en geen aangeleerd gedrag.....
Gewoon een karakterfout dus....
chantalvdv schreef:KiWiKo schreef:geen probleem Chantalgeen probleem.........
mijn kruising is heel, heel lief.......... super sociaal........... maar ga nou niet over zijn grenzen heen, want hij "sloopt" hem, heel, heel eerlijke hond, maar heel, heel dominant
Mijn herder is ook heel dominant. Naar alle honden overigens, maar gaat goed samen. Ze accepteren elkaar, maar af en toe liggen ze nog wel eens boven en onder elkaar vanwege een of ander onzinnig iets
Als jou hond ervoor kan zorgen dat die van mij z'n grote bek eens houd buiten naar andere, dan nodig ik je bij deze graag uit
Billy schreef:Toch is jouw hond heel eerlijk Kim, want hij kan met al mijn honden overweg....
En hij accepteert het zelfs dat Peppertje hem naar de strot vliegt als ze net door hem omver gelopen is
chantalvdv schreef:Je word niet aansprakelijk gesteld voor schade! Die heeft hij toch al genoeg
KiWiKo schreef:chantalvdv schreef:Je word niet aansprakelijk gesteld voor schade! Die heeft hij toch al genoeg
nah laten we het dan maar eens proberen, het staat hier nu zwart op wit............
slimmerik schreef:Onze buren jaren geleden hadden ook zo'n valse hond. Deed alleen de eigen mensen niks (beweerden ze). Totdat 2 jarig dochtertje het hele gezicht had open liggen.
Kind lieten ze overigens nooit alleen met hond. Maar ondanks dat kreeg ie het kind toch te pakken. Zonder enige aanleiding overigens.
KiWiKo schreef:ik heb daarom ook mijn rotweiler 15 jaar geleden in laten slapen..........
die hond kreeg ik met een heel verhaal eraan.......... twee bezems op gebroken en hij heeft mij drie keer goed aangevallen de eerste week.......... en toen was het klaar........
4 jaar een superhond aan gehad.......... nooit aan de riem, overal mee naar toe kunnen..............
totdat hij op 5 jarige leeftijd een vriend van mijn moeder in zijn gezicht beet uit het niets........... de man naar het ziekenhuis, en ik met de hond naar de dokter........... ik heb hem direct in laten slapen
lonneke schreef:heb mijn lesje wel geleerd. een curus heeft ze al gedaan dus dat heeft weinig zin. ze heeft gewoon van die buien dat ze net doet alsof ze doof is. .
ellenAST schreef:kruising herder x bouvierwat voor hond heb je dan kiwiko?
geerke schreef:KiWiKo schreef:ik heb daarom ook mijn rotweiler 15 jaar geleden in laten slapen..........
die hond kreeg ik met een heel verhaal eraan.......... twee bezems op gebroken en hij heeft mij drie keer goed aangevallen de eerste week.......... en toen was het klaar........
4 jaar een superhond aan gehad.......... nooit aan de riem, overal mee naar toe kunnen..............
totdat hij op 5 jarige leeftijd een vriend van mijn moeder in zijn gezicht beet uit het niets........... de man naar het ziekenhuis, en ik met de hond naar de dokter........... ik heb hem direct in laten slapen
is dat rottweiler eigen?
ik ben twee jaar geleden ook in mijn gezicht gebeten door een rottweiler...ook uit het niets,gat in m'n neus...
een heel lief beest verder,deze zomer heeft ze een andere bekende in zijn gezicht gebeten...zonder waarschuwen ...daar zijn rotts erg goed in.
De hond leeft nog,ze geeft mij nog steeds likjes ,al ben ik nu iets terughoudener zoals je begrijpt.
Als het mijn hond was geweest was ze gaan hemelen...je moet er toch niet aan denken dat ze een kind grijpt een keer.
Ik heb respect voor je dat jij je hond in hebt laten slapen,hoe moeilijk ook....