Ik ga morgen weer boodschappen doen, neem dan wel weer nieuwe soorten mee en dan maar even bijhouden welke ze helemaal opeten en welke niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat moet eerst op voor ik ze wat anders ga geven, het heeft toch geld gekost. Tail likt ook eerst het mouse/soep/waterachtig spul eerst op en dan wat vlees.
Bellatrix schreef:Ik denk dat ik ook iets met meer mouse moet proberen want de vleesstukjes blijven best vaak/lang liggen. Zeker bij het kittennatvoer. Maar dat is ook gewoon Whiskas.Maar dat moet eerst op voor ik ze wat anders ga geven, het heeft toch geld gekost. Tail likt ook eerst het mouse/soep/waterachtig spul eerst op en dan wat vlees.
purny schreef:Bellatrix schreef:Ik denk dat ik ook iets met meer mouse moet proberen want de vleesstukjes blijven best vaak/lang liggen. Zeker bij het kittennatvoer. Maar dat is ook gewoon Whiskas.Maar dat moet eerst op voor ik ze wat anders ga geven, het heeft toch geld gekost. Tail likt ook eerst het mouse/soep/waterachtig spul eerst op en dan wat vlees.
Heb je al Edgar en Cooper geprobeerd? Die van mij vinden dat heerlijk
Dus morgen even wat kopen en bijhouden wat ze goed eten en wat niet.