Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:43

Mooie oogjes <3

Hier komt Chico nu weer uit z'n schuilplaats gekropen om te knuffelen. Maliki zit een stukje verderop te loeren met grote ogen. Chico weet het, maar negeert het een beetje hoewel ik geloof ik wel een klein brommetje hoor hier en daar :=

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:36

Hallo Allemaal...

Ik had nog ooit beloofd op fotos te plaatsen van ons monster NOA ( de poes die op het nieuwe leren jasje van mijn vriendin had geplast!!)

attac!!! ze weet dat ze hier niet mag liggen.. ~~}>
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Genieten.....

Afbeelding

We hebben haar trouwnes als 6 weken oude kitten in de sloot gevonden... Gelukkig heeft ze een goed leven gekregen <3

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:04

@ muzeful; wat een coolerd! Erg mooi!

@ Chaos, mooi he die tortie tabby's! Hier is iedereen steeds vol met oh's en ah's omdat yoko zo goed in het inteieur pst met haar warme kleurtjes :D

@ Jolien, je brokjes gaan morgen met de post!

Ik ben trouwens zo trots op Poes Lee! Gisteren hebben we mijn vriends verjaardag gevierd en er waren 20 man aanwezig waaronder 5 kids. Poesie lee heeft bijna de hele avond iedereen welcom geheten :D . En de kleintjes zijn de hele avond zoet met haar geweest w.b. spelen maar ook kroelen en aaien. Van die lekkere 'tegen de haren in, hoofd spletten en staart trekken aaisels' en ze is zoooo lief geweest! Geen gemene dingen, hooguit wegdeinsen, toppoessie!

Afbeelding
Hier met een van de oudere kids; haar hele pootje zat door de buis }:0

Heb trouwens al 4 aanvragen voor een beebje van poes lee omfat ze zo lief is en zo makkelijk... Heeeeel misschien toch nog een keertje? :o

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:39

Van harte MM!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:42

Wat is Noa mooi!!!!
Lijkt heel erg op onze overleden Noorse Ingy. Echt een gaaf beest! <3

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:39

Thanks Limoen :)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:49

Ook hier dan maar gefeliciteerd. :)

Pff ik krijg geen Isaplaatjes via facebook hier, erg frustrerend.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:54

MM: Gefeliciteerd!!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:03

Pauline schreef:
Ook hier dan maar gefeliciteerd. :)

Pff ik krijg geen Isaplaatjes via facebook hier, erg frustrerend.

Via je iPad?
Moet je even Photobucket voor IPad downloaden :j

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:30

Gefeliciteerd MamaMiesje!

Verliefd op Poes Lee en Noa <3
prachtige poezenkinders.

1 dag na Beer zijn casteratie en meneertje is nog meer aanwezig dan daarvoor,al zoekt hij me wel steeds even op voor een knuffel.
Afbeelding

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:59

Beer lijkt heel erg op onze oude boerderijkat! Die had ook regelmatig geweldige kittens!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:38

MM gefeliciteerd

Binky, hij was toch langharig??

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:41

Terwijl ik vandaag enorm geniet van Beer,is Noes kwijt................zij is al uren weg.Ik heb de hele tuin al doorgezocht.Ze komt altijd alsik roep maar nu niet.....bah ik heb er helemaal een knoop van in mijn maag,als ze maar niet op het {smeltende} ijs is gegaan op de sloot.........nou hoor ,Noes waar ben je?
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7651_n.jpg

SAKKIA beer is/was heel fluffyzacht van vacht toen hij kleiner was maar droogd op als kortharig hihihihi

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:51

Oh dat had Jack ook! Maar die is nog wel heel heel zacht, heeft een enorme snor en zelfs een klein baardje.
En hij van die lieve snorhaar haren net boven zijn voet aan de achterkant van zijn poten zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:23

Gefeliciteerd Michelle :D :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:54

Proficiat, MM!

Binky, heb je haar al gevonden :\ ?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:33

Wat vervelend Binky, is ze inmiddels al terecht?

Zie echt een hoop super leuke foto's voorbij komen!!

Vanmiddag een kruiptunnel met balletjes er aan gekocht, Onze kat is er helemaal gek mee.. Loopt t hele huis er mee door. Dat ding moest ook perse mee opschoot bij m'n vriend :')

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:02

Gelukkig is Noes weer thuis,gister toen ik met Beer thuis kwam en ze denk ik de lucht van de da rook was ze al anders.Vanavond nadat ik de hele buurt af was gegaan {alle sloten had bekeken,gaten hoeken en schuren} liep ze ineens door de tuin maar vertikte het om te komen. Mijn man heeft haar zijn schuur in gelokt en haar toen gepakt,vond ze niet leuk maar ze ligt nu heerlijk te slapen op haar troon.Hopelijk als Beer het da luchtje kwijt is vind ze thuis komen weer prettig.Misschien associeerd ze het met 7 augustus toen hebben we onze hond in laten slapen thuis waar zij bij was bedenk ik me nu ineens.....en ja door de da natuurlijk inclusief da luchtje.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:06

Helaas is vorige week mijn oude kat overleden,bijna 21 jaar oud..Moet er erg aan wennen dat ze er niet meer is. Gelukkig heb ik nog een kat,die krijgt momenteel een overdosis aan knuffels!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:08

Fijn dat Beer weer terug is!

Gefeliciteerd MM! *\o/*

PortRoyal, zo wat een mooie leeftijd! Sterkte... :(:)

Bashir went beetje bij beetje. Hij vind onze aandacht zo nu en dan best prettig en vanmiddag kwam hij al een paar keer lekker los! Hij begon plots op z'n dekentje te slikken, dus daar heb ik gebruik van gemaakt en hem brokjes gegeven, dat smaakte naar meer, dus hij heeft heerlijk zitten eten! Volle buik betekend je natuurlijk even lekker wassen, dat deed hij dan ook maar even. Zonet moest ik nog even weg, hij lag lekker bij de verwarming bovenop de bench van de hond, dus nog even een hoopje brokjes voor hem neergelegd. Was 20 minuten weg, toen ik terug kwam was alles op! Dus toen bedacht ik me dat we dan maar eens wat water moesten proberen, aangezien hij vanmiddag nog weinig zin had. Na wat aarzelen heeft hij ook even lekker lopen slurpen, dus dat is fijn! Nu is het enige wat ons straks helemaal gerust zal stellen een bezoek aan de kattenbak! Dat zal er ook wel snel van komen na vandaag, haha.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:33

Citaat:
SAKKIA beer is/was heel fluffyzacht van vacht toen hij kleiner was maar droogd op als kortharig hihihihi

Dat had Yoko ook. Ik hoopte op een halflangharige nepnoor, het is alleen een korharige nepnoor geworden :D .

@ Port Royal, kan mij voorstellen dat het dan erg leeg is in huis, sterkte!

Ben trouwens helemaal kapot, nauwelijks geslapen vannacht. Yoko is voor het eerst weer krols en schreeuwt de hele boel bijelkaar :') . Castratie staat al even gepland maar pas de laatste week februari, even doorbijten dus!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:44

Oh ik ben blij dat wij dat niet hoeven meemaken :o

Ik moet Jack een beetje in de gaten houden. Hij reageerde gisteren nogal heftig toen ik even aan zijn poot wilde ruiken ( :') klinkt stom I know maar onder de spalk zit een wond en de AB is nu gestopt, dus even extra in de gaten houden of het niet erg warm wordt of gaat stinken) Geen idee waarom hij zo reageerde. kreeg niet echt het idee dat hij pijn heeft ofzo........
Vriendlief is gelukkig steeds vrij, dus hij heeft nog maar heel weinig alleen gezeten de periode dat hij nu een spalk heeft.
Nog 1,5 week en dan hoop ik echt dat hij hem af mag, we zijn op de helft. Zal wel een zielig pootje onderweg komen dan :+

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:58

Mag ik me ook melden hier haha :o

Ik heb een hele lieve kat 'Grietje'. Iedereen lacht me altijd uit om de naam :')
Ze is nu 2 jaar en echt een schatje. Ze kletst ook altijd zo leuk met je, zeg ik 'hoi grietje' miaaauw. 'wil je naar buiten?' miaaauw :o
Ze heeft ook van alle katten die we hebben gehad, de apartste manieren van binnen komen, via het dakraam, aan de voordeur hangen, door een klein raampje...
En ze wandelt ook overal naar binnen, fietsenwinkel tegen over ons huis, bij de buren, in allemaal schuurtjes. Zo hadden we haar gisteren een hele dag niet gezien, en zagen we haar savonds zitten in de schuur van de buren... En één keer ging 's nachts het alarm van de fietsenwinkel, en ja hoor wie loopt daar smorgens naar buiten... Grietje. :')

Als kitten:
Afbeelding
Huiswerk? dacht het niet! ik slaap hier...
Afbeelding

Vorig jaar heeft ze 6 kittens gehad, maar ik weet niet hoeveel foto's je hier per keer mag doen, dus die post ik een andere keer wel!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:07

<3 Grietje als kitten wat een heerlijk smoeltje!

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:17

hier een vraag. hoe oud was julie 1ste poes/kat toen er een jongpoes/katje bij kwam?? en gaat dat samen ?