Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Feria schreef:Love_western: dat vroeg ik me ook al af ja, die beestjes zijn duur! Gelukkig heb ik een kweker gevonden waar ze voor veel minder verkocht worden
Ja het is zonde van al die mooie betta visjes. Ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Ergens vind ik het zielig dat hij alleen is en vind ik die bedrijvigheid in de bak wel leuk, maar anderzijds heb ik er ook een beetje schrik voor. Ik wil niet nog meer doden op mij en het is nog altijd neit gezegd dat de oorzaak er niet meer zit, dus sowieso wacht ik nog.
_San87_ schreef:Overigens gaat het super met m'n visjes. Nu nog wachten op vuurgarnalen voor een mooie prijs. Ongelooflijk wat men durft te vragen voor garnalen die n*uken als konijnen
.
julius_juut schreef:50 cent per stuk is toch de normale prijs voor vuurtjes? Heb ik ze ook voor gekocht, vind ik voor een levend dier ook een prima prijs. Als je er eigenlijk niet voor hoeft betalen word het risico van 'och, daar ook nog maar wat van, ze kosten toch niets' wel erg groot.
love_western schreef:Veulen84 schreef:Heeft er hier iemand echt kleine visjes? Ik bedoel visjes die zo klein zijn dat ze geschikt zijn voor een nanobak? Enne wat voor soorten?
Denk dat je dan moet kijken naar de rabora's soorten
Veulen84 schreef:Heeft er hier iemand echt kleine visjes? Ik bedoel visjes die zo klein zijn dat ze geschikt zijn voor een nanobak? Enne wat voor soorten?
Tat_jana schreef:Mijn persoonlijke mening is dat er geen visjes thuis horen in een nano... Dr worden eigenlijk pas vissen gehouden vanaf 60 cm... Daar onder vindt ik vis onvriendelijkgarnaaltjes zou je er wel in kunnen houden
Tat_jana schreef:Mijn persoonlijke mening is dat er geen visjes thuis horen in een nano... Dr worden eigenlijk pas vissen gehouden vanaf 60 cm... Daar onder vindt ik vis onvriendelijkgarnaaltjes zou je er wel in kunnen houden
Tat_jana schreef:love_western schreef:
Denk dat je dan moet kijken naar de rabora's soorten
Ben ik niet met je eens heb zelf rasboras.. En als ik zie hoe graag ze zwemmen zou ik zezeker niet in een nano proppen.. Tuurlijk je kan er ook ciclides in proppen maar of het zo vriendelijk is ?
Veulen84 schreef:Ik heb geen nano, maar ik wil graag in mijn (nu nog visloze) aquarium een grote school vissen. Maar dan wil ik niet van die grote, maar kleintjes met veel mogelijkheden tot school gedrag. Maar meestal zie je grote vissen en dan kleine schooltjes. Dat vind ik niet zo mooi.
Aquarium is 1,25 meter lang, 0,40 hoog en 0,40 breed. Ruimte is er dus wel. Nu nog het juiste kleine schoolvisje.