Achja, dan kruipt hij maar ergens anders weg, komt wel goed! Is vaak wel opvallend hoe katten heel anders zijn als bijv. honden onder elkaar tijdens een eerste ontmoeting.
Ik gooi ze ook meteen in 't diepe hoor als hier een kat bij komt. Ze wennen wel. Als ik m'n kittens naar hun nieuwe huisjes breng stappen ze altijd zelf meteen uit het mandje en gaan ze op ontdekkingstocht.
Dat verschil zie ik nu wel Limoen! Zo'n Savannah is wel heel anders dan een 'normale huiskat'. De fokkers gaven ook wel aan dat er wel wat meer tijd overheen gaan voor ze gewend zijn, dan merk je goed dat je toch een stukje 'wild' in huis hebt. Dus belangrijk dat hij snel aan ons wat went en snel een poezenmaatje heeft.
Ja, merk je nu al veel verschil? Waaraan merk je het dan? Inderdaad, zo snel mogelijk lekker een sociaal vriendje van maken. Hoe reageerde hij toen hij bij jullie kwam dan?
Kan het wel vergelijken met eerdere kittens die hier kwamen, een stuk schichtiger, het kopje trekt toch anders dan een normale kat (oortjes gaan heel apart staan) en tijdens de autorit hebben we vrijwel altijd oordoppen nodig, maar aldus de fokker gaan ze dan in overlevingsstand en houden ze zich doodstil. Dit bleek ook wel, we hebben hem niet gehoord en hij heeft roerloos gelegen.