Oke, ik had er hier een van de boerenbond, pure rommel.. Mijn vriend heeft hem aangepast en er een kogellager ingezet om hem stil te krijgen.. Beestje heeft er helaas maar kort van kunnen genieten..
jaa idd, aan de andere kant. Dan staat hij hier stil, terwijl iemand anders er plezier van kan hebben Ach ja, eerst maar even afwachten.. Heb nog geen reactie van Agnes, maar dat is niet gek met de kerst heb er gelukkig geen haast mee
YamaSaki
Geplaatst: 26-12-12 21:39
ze is soms niet op fb ik zal wel even aan een andere meid vragen of ze agnes een seintje kan geven die is goed bevriend met dr ^_^
maar met het nest van Rafiki zal ze max eind deze maand ukkies verwachten denk ik. de dracht is ong 16 dagen dan gemiddeld 6-8 weken later mogen ze verhuizen ^_^
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 26-12-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb via haar site een mail gestuurd. Dus misschien kijkt ze niet zo vaak op die mail. Dus dan wordt het half februari/eind februari. Als het half is vind ik het wel heel leuk! ik ben op 14 febr. namelijk 4 jaar met mijn vriend samen is wel leuk als we ons nieuwe huisgenootje dan kunnen verwelkomen!
YamaSaki
Geplaatst: 26-12-12 21:47
Dat zou leuk zijn! Mila dr hammies mogen ook rond die tijd weg
Hihi keus genoeg dus! ik wil in de vakantie de kooi vast ombouwen naar Syr-proof! ik las alleen op de chocoladefabriek dat ze voorlopig geen nestjes zou doen? stond er sinds februari 2012. dus is die periode nu voorbij dan?
Ze heeft niet veel nestjes nee Wat kleinschaliger Maar bij Nestjes zie je het komende nestje staan Ze heeft nu veel mannen extern zitten (dus bij iemand anders die ze adopteert, en indien ze wil, soms even logeren om te dekken )
Mila heeft regelmatig nestjes en heeft superveel leuke hamsters
Allebei erg aardige meiden met leuke gezonde hamsters
XLeandrosX
Geplaatst: 26-12-12 23:19
YamaSaki schreef:
Grigio Mara's Blissey Bay (Beertje) creme langhaar dame 167gram Dr kleur is intenser maar t is nu vrij donker maar ach Mn grote knuffel haha
Haha nee ze is groot xD Naast mn andere dametje is ze ook huge Dat krijg je he...met de meeste Mila hamsters ( Grigio Mara) Die zijn ...gemiddeld wat groter
Agnes denkt dat mijn kooi te klein is voor een Syr. Ik en mijn vriend kunnen ons dat eigenlijk niet voorstellen.. Ik heb een Gabber kooi van 29x40x30 met daaronder een aquarium van 30x60x30! Dat is in totaal 59x100x60! al kan hij alleen boven in klimmen maar in cm2 moet een hamster 2400 cm2 hebben en deze kooi is 3000 cm2! Wat moet ik nu doen? toch een nieuwe kopen?..
Je kooi is inderdaad te klein. Het gaat niet om 't totale oppervlak van gekoppelde kooien maar om 't totale oppervlak van 1 grote kooi, die moet dan minstens 60x40 zijn.
Najoveh
Geplaatst: 28-12-12 21:09
Syren zijn ontzettend actieve diertjes, die zullen hun energie niet kwijt kunnen in jouw kooi. Het gaat niet om de oppervlakte in totaal, maar het grondoppervlak moet ook echt groot genoeg zijn. 60x40 in minimum zoals _Tara_ zegt, maar ik zou nog voor groter gaan, de minimummaat is al erg krap voor syren. Rond de 80x40 is zo'n beetje perfect voor een traliekooi naar mijn mening. Als je graag een aquarium/terrarium of duna wil zou ik nog groter nemen aangezien syren graag klimmen en dat daarin niet kan dus dan moet je compenseren met meer ruimte en extra klimmateriaal. Als je op marktplaats kijkt hoeft een nieuwe kooi helemaal niet duur te zijn. Erg fijne kooien voor syren zijn gabber jolly's, ferplast mary's, ferplast jenny's en ferplast cricetie 15
Helaas zijn alle kooien ver weg! Ik ga marktplaats goed in de gaten houden. Of een dier krijgt het goed of het dier komt er niet, dat is bij mij nogal makkelijk! Bedankt voor de hulp allemaal! Ik heb al voor de 2e keer mail van agnes gehad.. dus dat is nogal raar, rosslover! Ik hou jullie op de hoogte als ik een geschikte kooi vind!
Apart Anders ff via fb of een nieuw mailtje sturen?
Sababber
Geplaatst: 29-12-12 16:56
Ik heb een kooi gevonden! ben met de eigenaar in contact! ik stuur even een linkje, verdiepingen ga ik nog apart regelen! de exacte maten gaat ze nog mailen als het goed is! wat denken jullie er van?