Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Moet het nog even goed doorrekenen hoor, een vriendin rekent het nu voor me uit, omdat ik de percentages niet precies weet. Denk dat we daar komende week even wat mee gaan goochelen, ik ben nog niet tevreden.
Chiqa schreef:Yamcha schreef:Moet het nog even goed doorrekenen hoor, een vriendin rekent het nu voor me uit, omdat ik de percentages niet precies weet. Denk dat we daar komende week even wat mee gaan goochelen, ik ben nog niet tevreden.
Yamcha wat leuk dat je ook op vers over gaat, wil je gaan barfen, NRV kvv of een combinatie daarvan?
Als je wil gaan barfen heb ik hier een rekenhulp voor je met de percentages die je kan voeren,
staan meteen de aantal kilos die je nodig heb per week;
http://www.barfclub.nl/index.php?option ... &Itemid=48
Zelf voer ik 2.5 % van het lichaamsgewicht en geeft 40% bot, op 50% ging ze kalk poepen soms is het een kwestie van uitproberen.
Nikki__ schreef:Alleen nu vroeg ik me af, zal bij hun het 'aankleven' van tandplaque dan ook minder zijn? Omdat er natuurlijk geen granen e.d. in de brok zitten verwerkt? En mag je dit voer dan aan het beginnen mengen met het oudere voer voor een beter overgang, of is dat niet wijs ivm andere bestandsdelen en het niet bevatten van granen?
Chiqa schreef:Ja de fabriek adviseerde dat, Donna is met periodes ook gevoelig voor overgangen naar ander voer. Maar als jou Sanne zo gevoelig reageerde zou ik het persoonlijk gewoon mengen, kwaad kan het niet hoor! T zou alleen niet nodig moeten zijn. Maar elke hond reageert weer anders. Was je niet tevreden meer met Acana?