, maar ze zijn nog jong dus dat duurt nog wel jaren
Als vindt ik Nynke haar kleur ook geweldig , of gewoon een blauwtje
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb 2 teddy widders, voedster en een gecastreerde ram.

Evelijn schreef:Wou net zeggen Faniek heeft nog heel veel leuke zitten.![]()
Die Puk vind ik super schattig... zo'n konijntje had ik toen ik 7 jaar was.
Weet alleen niet of Raf en Emma extra vriendjes wel een goed idee vinden.
Van het voorjaar eerst maar eens zorgen dat de ren echt wordt uitgebreid... eens kijken hoeveel ruimte ik nog aan de konijnen kan geven...

Dess schreef:takkie_muis schreef:Als 1 van de konijnen overlijdt wil ik graag nog een zwart hangoortje, maar ze zijn nog jong dus dat duurt nog wel jaren
Als vindt ik Nynke haar kleur ook geweldig , of gewoon een blauwtje
.
Misschien krijg ik wel een klein zwart hangoortje erbij als het allemaal doorgaat
Vindt mijn staande oren konijnen ook wel leuk , maar hangoortjes is zo leuk! Maar Luna wordt de laatste die ik meeneem , ik moet eens stoppen met meeslepen naar mijn ouders en dat is stiekem echt moeilijk... Heb aan 4 genoeg en moet me erbij neerleggen

Faniek schreef:Nee, een voedster laat zich alleen dekken als ze rams is.
Is ze dat niet dan zal zij het niet toe laten, alleen er zijn mensen die dan wel de voedster in positie dwingen en ze kunnen dan wel dragend zijn. Het laatste is natuurlijk erg triest.
Laptopmuis schreef:Denk dat je van geluk mag spreken als het niet zo is.
Als je toch leuk vindt om eens een nestje mee te maken kan je je misschien als gastouder bij een konijnenopvang aanmelden.
Wij hebben nu dus ook een vermoedelijk zwanger dametje, maar daar komen we ook pas over 4 weken achter. Had liever gehad dat ze niet zwanger zou zijn.
Laptopmuis schreef:Nou.. er zijn al genoeg konijnen op de wereld. Je moest eens weten wat een wachtlijst we hebben van mensen die ze af willen geven.
Jij zou het wel leuk vinden,.. maar wat als moeder de jongen niet verzorgt? Of ze de bevalling niet overleefd?
:Tianbelli schreef:Voor iemand die gratis hokken zoekt, in Belgie wel:
http://nl.kapaza.be/antwerpen/buitenhokken-70550635.htm
. Meeste gebruiken ze enkel als schuilhokje waar ze nog goed bruikbaar voor zijn.