Fien heeft 1 rode en 1 donkere poot, dat zorgde ervoor dat ik verliefd op haar werd.
Helaas is ze het laatste jaar aan het afvallen en heeft flinke artrose. Ze krijgt nu maandelijks een prik om het dierwaardig te houden. Mocht ze nog meer last krijgen, dan moet ik de aller moeilijkste beslissing ooit maken.
Nyaleti
Geplaatst: 05-09-25 22:06
Jullie zijn druk geweest de afgelopen dagen! Veel bij te lezen.
Wordt er voor grote rassen niet aangeraden iets langer op kittenbrok te blijven? Ik weet even niet meer hoe en wat maar het is misschien interessant voor je om dat even op te zoeken Bellatrix. Hier zijn ze overgegaan op volwassen brok na de sterilisatie en toen ze een beetje "kitten af" waren. Voor de kater was dat op 5 maanden geloof ik, de kleine poes heeft er wat langer op gestaan.
Tijdje terug heb ik rond gezocht voor de goedkoopste deal Almo nature en daar kwam toch Pets Place uit, 18+6 gratis. In de winkel kun je losse blikjes pakken, online alleen dezelfde smaak geloof ik.
Ben de Boktnaam even kwijt.. Siers? Wat vreselijk balen van Lex en ook enorm schrikken zo'n beet! Bij een beet die door de huid is ga je al snel op antibiotica omdat het echt vieze plekken zijn. Ik begrijp je struggle heel goed, wat nu..? Ik ben het helemaal eens met Xoranlover. Een kat van 16 die recent al van stabiel huisje (?) naar asiel naar nieuw huis en dus mogelijk weer naar asiel is verhuisd.. Arme gup. Plus, wat kan iemand anders bieden wat jullie niet kunnen? Jullie zijn rustig met z'n 2en als ik het goed heb onthouden, zonder andere dieren. Veel beter kan het niet in zijn geval. En als boerderij kat als hij dat niet is gewend, op z'n oude dag is ook niet eerlijk. Ik zou euthanasie serieus overwegen, hoe lastig ook het klinkt als de meest eerlijke optie.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat Siers? Persoonlijk denk ik dat ik constant op mijn hoede zou zijn bij zo'n kat. Terug brengen zou ik persoonlijk niet doen, maar dan eerder voor euthanasie kiezen, al is dat natuurlijk makkelijk gezegd als je er ver vanaf staat.