dank je het is echt een eigenwijs ding hoor hahaha maar hij blijft niet stil zitten voor een echte mooie foto helaas
kruimel
Geplaatst: 28-01-13 00:48
Ik heb twee katten tommie en innie. Vandaag heb ik hun nieuwe krabpaal in elkaar gedraaid, ze zijn er erg blij mee Ik hoop dat ze deze niet zo slopen hihi
Maar daar zijn ze toch juist voor, slopen! Zo krijgen ze om de zoveel tijd een nieuwe!
franka75
Geplaatst: 28-01-13 02:08
Ja dank je staat echt raar te kijken als je in kattekop kijkt op een plek waar je het niet verwacht, die klein ook wel eens op de wc bril s'nachts en dan schrik je....
Hier liet mijn zoon vanmorgen de deur naar de gang open. De katten kwamen elkaar dus voor het eerst tegen en wat gebeurde er? Ongeveer niks Ze miauwen, bekijken en ontwijken elkaar de mietjes
Haha Miekelien, dat doet Zoe ook. Mijn vriend zegt altijd; dat is pas een vrouw die echt van me houdt. Zelfs in de stank blijft ze nog bij me liggen Die ligt altijd op het kleedje van de badkamervloer, lekker warm van de vloerverwarming
Die kat in de gootsteen ... geweldige kop. Mijn katten drinken ook graag rechtstreeks uit de kraan, maar dan in de badkamer boven. Ook gaan ze veel mee als ik naar de wc ga, vooral mijn ene kat Lama. En als ik ga douchen zitten ze vaak allebei in de badkamer, op de wasmachine, voor zich uit te staren. Geen idee wat er zo leuk aan is ....
Mee douchen is ook feest hier! Wij hebben een inloopdouche, dan kan ze achter het glas naar me kijken en alle druppels proberen te vangen die aan mijn kant naar beneden druipen (en waar ze dus helemaal niet bij kan). En als ik dan klaar ben met douchen loopt ze heel voorzichtig door de natte stukken heen om daarna haar pootjes uitgebreid schoon te likken. Ik snap de logica nog niet helemaal geloof ik..
Muzefee
Geplaatst: 28-01-13 14:20
Fijn dat de kennismaking goed ging MM!
Da's gezellig wakker worden rommulus!
Katten die mee willen naar de WC...
Wij hebben zojuist onze Bashir opgehaald! Hier een foto van onderweg... Inmiddels is hij in de bijkeuken bij 2 lieve katten, hoewel hij niks van ze moet weten en nog lekker in de reisbak ligt, haha. Veel indrukken voor zo'n pukkie.
Vroeger zaten we met z'n drieën zeer geïnteresseerd naar de wasmachine te kijken: poes Siepie, peutertje Gwen, katertje Thijs. Drie koppies draaiend naar links, drie koppies draaiend naar rechts en zo verder totdat de machine klaar was .
Wat is het toch leuk om al die verhalen te lezen en de foto's te bekijken !
Miss Poes gaat ook altijd mee naar het toilet; ze gaat dan luid mauwend tegen je blote been aan staan, eisend om op schoot getild te worden .
Onze kitten gaat ook altijd mee naar de wc en wil dan ook graag op schoot. De oudere kat ging altijd mee douchen maar dat vindt ze nu niet zoveel meer aan en sinds we verhuisd zijn durft ze niet meer op de trap
Muzefee
Geplaatst: 28-01-13 15:05
MamaMiesje schreef:
Oooooohhhh Het is waarschijnlijk een techniek van Stippen: Chico ligt er ook al de hele ochtend in
Hahaha, ja dat zal het zijn.
Onze oude Bengaal van (geloof ik) 15 had zijn eigen manier van verwelkomen...
Oh, wat leuk, een kattentopic. Wij hebben thuis 2 poezels : Miks onze Sibeer van alweer bijna 6 jaar en Nala, mevrouw Vullisbak van anderhalf. Dan nog een halve kat, Flip de kat van mijn schoonouders, die bij ons woont als hij er thuis uit wordt gezet, of als zijn bakje niet goed gevuld is bij ons de brokken eet
Een huis vol dus, naast de hond en 2 kids .
Zijn er trouwens meer mensen die clickeren met hun kat? Ik ben er mee begonnen, en Miks vindt het erg leuk maar het duurt erg lang voordat het gedrag een beetje vorm krijgt. Nala is echt ontzettend snel en kan binnen een paar keer oefenen al touchen, poot geven, rondje draaien en opzitten. Nou is Nala ook wel een felle tante en Miks onze lieve schele man die met niets erg snel is (behalve ratten vangen dan, dat kan ie echt heel goed)
Jack ligt hier op de vensterbank lekker in het zonnetje te slapen, maar hij slaapt echt dus zijn staat gaat de hele tijd heen en weer, krijg je steeds zo'n irritante bewegende schaduw. Hij slaapt trouwens ook altijd met zijn ogen open en die zie je dan zo heen en weer gaan