Chaos, die kleuren inderdaad! Vind dat wel apart hoor, en ach, het gaat uiteindelijk toch ook om het karakter! Ik heb hier altijd een krengetje van een Main Coon zitten, hoewel ze toch steeds liever wordt. Is een mooie poes om te zien, maar zo nu en dan letterlijk niet om zonder handschoenen op te pakken, haha!
Oeh nice MM! Ik zal morgen zeker foto's maken en dan kan ik ook wel foto's van mams en paps showen. Als ik de foto's zie van gisteren die ze gemaakt hebben krijgt hij ook heel gave oranjebruine ogen, vind dat zo stoer!
Hier Mixie alias de aanrecht kat. Op een plek waar zij zeker niet mag liggen, eigenlijk. En witch met een van haar speeltjes , het touwtje is het leukst
onder het dekentje haha grotendeels los vel maart ze is ook groot. en veel afgevallen met zuur voer
franka75
Geplaatst: 27-01-13 23:29
Chaos schreef:
HAHAHAAHA ja die laatste foto is zo leuk! De rest ook maar die laatste is gewoon cool!
Ja goed he heb er een paar . er gaat een topic over we hebben die avond blauw gelegen en er kwamen een hoop geheimen boven
franka75
Geplaatst: 27-01-13 23:35
hier was ze wat kwijt hahahaha deze is zeldzaam want tref ze niet vaak zo dicht bij elkaar En deze poesjes zijn van mijn ouders, de achterste heette ook chloe, maar is niet meer, ze zat vol met tumoren die op haar longen drukte dus ze kon steeds slechter ademen en toen hebben ze haar laten gaan.
Laatst bijgewerkt door franka75 op 27-01-13 23:38, in het totaal 2 keer bewerkt