Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hij liet zijn honden al langer los rondlopen, meldden getuigen aan de politie.
slimmerik schreef:Ook weer een kenmerk van de "verboden honden" hondenliefhebbers: vingertje wijzen. Trouwens op de vraag Which would you ban? Is mijn antwoord de pitbull....moet het gemakkelijkste zijn om aan te pakken zo te zien. En 3 doden per jaar in Amerika??? Mag ik heel hard twijfelen aan die cijfers haha.
LimaGentle schreef:slimmerik schreef:Ook weer een kenmerk van de "verboden honden" hondenliefhebbers: vingertje wijzen. Trouwens op de vraag Which would you ban? Is mijn antwoord de pitbull....moet het gemakkelijkste zijn om aan te pakken zo te zien. En 3 doden per jaar in Amerika??? Mag ik heel hard twijfelen aan die cijfers haha.
jij bent echt een pitbull hater he?
slimmerik schreef:Ook weer een kenmerk van de "verboden honden" hondenliefhebbers: vingertje wijzen.
Euh, lees jij je eigen posts wel eens? vingertje wijzen is toch echt jouw
stijl hoor![]()
Trouwens op de vraag Which would you ban? Is mijn antwoord de pitbull....moet het gemakkelijkste zijn om aan te pakken zo te zien.
Kijk, en dat is nou precies hoe de politiek ook ,,functioneerd''
En hoe makkelijk het allemaal is zien we ook al 14 jaar![]()
En 3 doden per jaar in Amerika??? Mag ik heel hard twijfelen aan die cijfers haha.
Citaat:Nee, eerder een pitbull eigenaar/fokker hater... En dat ook nog niet zo eens. Maar ik zal ze nooit verdedigen dus.
slimmerik schreef:Omdat ze in de verkeerde handen moordenaars zijn. Ze zijn niet te vertrouwen etc. etc. Maar bovenal zijn ze verboden. Ze hadden niet eens meer voor mogen komen ...niet 100 % niet 80% ....niet ...helemaal niet.
Hondenliefhebbers hebben 14 jaar gehad om ze uit Nederland te laten verdwijnen. Helaas zijn er mensen die boven de wet leven....effin het is wel zo'n beetje uitgelegd in dit topic dacht ik zo.
slimmerik schreef:Omdat bij mij een mensenleven boven een hondenleven gaat.
LimaGentle schreef:slimmerik schreef:Omdat bij mij een mensenleven boven een hondenleven gaat.
is nog geen antwoord op mijn vraag... als dat zo zou zijn dan was je ook wel bezig geweest actie te voeren tegen NIET pitbullachtigen want die bijten ook...
Citaat:is nog geen antwoord op mijn vraag... als dat zo zou zijn dan was je ook wel bezig geweest actie te voeren tegen NIET pitbullachtigen want die bijten ook...
Pitbulls en Pitbull achtigen brengen de gruwelijkste verwondingen toe. Zijn ontplofbaar en vanuit het niets agressief. Bij kinderen zijn hun aanvallen zelfs meestal dodelijk. En mijn grootste ergenis is dat ze verboden zijn. Herplaatsen zie ik geen enkel heil in dus is er maar één oplossing imo: afmaken op een snelle dierwaardige manier.
LimaGentle schreef:lees net op een ander forum dat er een stafford is dood gebeten door een bouvier...
lees het van die persoon zelf.. niet in de media dus.. how come?
slimmerik schreef:Om dezelfde reden waarom ze verboden zijn. ..... De karakters deugen niet. Ze kunnen vanuit het niets agressief worden.
Ik hou best van een gokje maar niet van een gokje met mijn eigen leven of van andere mensen als ik zo'n moordmachine tegenkom... Lees mijn verhaal van 10.19 uur vanmorgen in dit topic op pagina 83.
katiavl schreef:LimaGentle schreef:lees net op een ander forum dat er een stafford is dood gebeten door een bouvier...
Als je wilt dat alles in de media komt heb je een verdomst dikke krant nodig, er is altijd sprake van uitborstelen (denk je echt dat alle moorden, alle bijtincidenten, alle auto ongelukken het nieuws halen ), wilt die persoon het graag in de media zal ze een berichtje naar de krant of het nieuws moeten sturen of bellen word meer gedaan. Want zo een dingen halen meestal via deze weg het nieuws.
Mijn vader heeft lang bij de krant gewerkt
Maar dan kan je nog afvragen welk nut zo een bericht in de krant heeft, daar komt de hond niet van terug. veel sterkte voor de eiegnaar in kwestie
LimaGentle schreef:lees net op een ander forum dat er een stafford is dood gebeten door een bouvier...
slimmerik schreef:LimaGentle schreef:lees net op een ander forum dat er een stafford is dood gebeten door een bouvier...
Heb je die link van dat forum?
Wanneer is het gebeurd? In welke plaats. Moet dan vast in het plaatselijk nieuws zeker geweest zijn. Tenzij die eigenaar van de staff dat niet heeft willen hebben.
slimmerik schreef:Dat de honden zo gehouden worden.... dus puur als wapens... Triest. Meteen een bekeuring erover heen voor verboden wapenbezit.En zoals RK in een ander topic vermeldt: baasje(s) een tatoe op de kop met de tekst: ik mag nooit geen dieren meer houden.