Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Winnetou_

Re: Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:20

Ok, maar zo zie je ook die honden zijn gevaarlijk in handen van mensen die ze niet onder controle hebben...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:36

Van dat schietincident op die ambulls is trouwens een topic:
viewtopic.php?f=135&t=824335&hilit=

Ik denk trouwens dat de baasjes zich schoon proberen te praten. In het krantenartikel stond:
Citaat:
Hij liet zijn honden al langer los rondlopen, meldden getuigen aan de politie.

_Winnetou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:11

ja maja de krant zegt wel vaker dingen verkeerd.
Ze maken er ook pitbullachtige van als het een chiblabla is ofzo...dus wat dat betreft

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:13

Na zo een incidenten, met wat dan ook komen er tachtig verhalen los van hoe het echt zat Lachen

In ieder geval, erg voor de hond die aangevallen werd, moet je als baasje maar zien gebeuren Boos!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:35

Afbeelding

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:55

Ook weer een kenmerk van de "verboden honden" hondenliefhebbers: vingertje wijzen. Trouwens op de vraag Which would you ban? Is mijn antwoord de pitbull....moet het gemakkelijkste zijn om aan te pakken zo te zien. En 3 doden per jaar in Amerika??? Mag ik heel hard twijfelen aan die cijfers haha. Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:02

slimmerik schreef:
Ook weer een kenmerk van de "verboden honden" hondenliefhebbers: vingertje wijzen. Trouwens op de vraag Which would you ban? Is mijn antwoord de pitbull....moet het gemakkelijkste zijn om aan te pakken zo te zien. En 3 doden per jaar in Amerika??? Mag ik heel hard twijfelen aan die cijfers haha. Haha!

jij bent echt een pitbull hater he? Koe

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:06

LimaGentle schreef:
slimmerik schreef:

jij bent echt een pitbull hater he? Koe

Nee, eerder een pitbull eigenaar/fokker hater... En dat ook nog niet zo eens. Maar ik zal ze nooit verdedigen dus.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:06

slimmerik schreef:
Ook weer een kenmerk van de "verboden honden" hondenliefhebbers: vingertje wijzen.

Euh, lees jij je eigen posts wel eens? vingertje wijzen is toch echt jouw
stijl hoor Koe

Trouwens op de vraag Which would you ban? Is mijn antwoord de pitbull....moet het gemakkelijkste zijn om aan te pakken zo te zien.

Kijk, en dat is nou precies hoe de politiek ook ,,functioneerd''
En hoe makkelijk het allemaal is zien we ook al 14 jaar Koe

En 3 doden per jaar in Amerika??? Mag ik heel hard twijfelen aan die cijfers haha. Haha!

Dat mag,maar of het iets uitmaakt wat jij er van vind ROFL

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:12

Citaat:
Nee, eerder een pitbull eigenaar/fokker hater... En dat ook nog niet zo eens. Maar ik zal ze nooit verdedigen dus.

en vanwaar dan elke keer de aanval van jouw kant op een pitbull??

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:17

Omdat ze in de verkeerde handen moordenaars zijn. Ze zijn niet te vertrouwen etc. etc. Maar bovenal zijn ze verboden. Ze hadden niet eens meer voor mogen komen ...niet 100 % niet 80% ....niet ...helemaal niet.

Hondenliefhebbers hebben 14 jaar gehad om ze uit Nederland te laten verdwijnen. Helaas zijn er mensen die boven de wet leven....effin het is wel zo'n beetje uitgelegd in dit topic dacht ik zo.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:20

slimmerik schreef:
Omdat ze in de verkeerde handen moordenaars zijn. Ze zijn niet te vertrouwen etc. etc. Maar bovenal zijn ze verboden. Ze hadden niet eens meer voor mogen komen ...niet 100 % niet 80% ....niet ...helemaal niet.

Hondenliefhebbers hebben 14 jaar gehad om ze uit Nederland te laten verdwijnen. Helaas zijn er mensen die boven de wet leven....effin het is wel zo'n beetje uitgelegd in dit topic dacht ik zo.

de honden in NL zijn niet eens pitbulls maar pitbullachtigen... dat wil zeggen dat ze of staffords zijn zonder stamboom of kruisingen uit deze of andere rassen...
dus nogmaals.. vanwaar je haat? en dan nu een logische verklaring aub

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:22

Omdat bij mij een mensenleven boven een hondenleven gaat.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:25

slimmerik schreef:

is nog geen antwoord op mijn vraag... als dat zo zou zijn dan was je ook wel bezig geweest actie te voeren tegen NIET pitbullachtigen want die bijten ook...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:33

LimaGentle schreef:
slimmerik schreef:

is nog geen antwoord op mijn vraag... als dat zo zou zijn dan was je ook wel bezig geweest actie te voeren tegen NIET pitbullachtigen want die bijten ook...

Pitbulls en Pitbull achtigen brengen de gruwelijkste verwondingen toe. Zijn ontplofbaar en vanuit het niets agressief. Bij kinderen zijn hun aanvallen zelfs meestal dodelijk. En mijn grootste ergenis is dat ze verboden zijn. Herplaatsen zie ik geen enkel heil in dus is er maar één oplossing imo: afmaken op een snelle dierwaardige manier.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:33

lees net op een ander forum dat er een stafford is dood gebeten door een bouvier...
lees het van die persoon zelf.. niet in de media dus.. how come?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:35

Citaat:

Pitbulls en Pitbull achtigen brengen de gruwelijkste verwondingen toe. Zijn ontplofbaar en vanuit het niets agressief. Bij kinderen zijn hun aanvallen zelfs meestal dodelijk. En mijn grootste ergenis is dat ze verboden zijn. Herplaatsen zie ik geen enkel heil in dus is er maar één oplossing imo: afmaken op een snelle dierwaardige manier.

dan heb je het over honden die mensen of kinderen hebben aangevallen.. die dus terrecht afgemaakt moeten worden..
maar wat nou met al die honden die nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan? waarom moeten die dan ook allemaal dood van jou?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:41

Om dezelfde reden waarom ze verboden zijn. ..... De karakters deugen niet. Ze kunnen vanuit het niets agressief worden.

Ik hou best van een gokje maar niet van een gokje met mijn eigen leven of van andere mensen als ik zo'n moordmachine tegenkom... Lees mijn verhaal van 10.19 uur vanmorgen in dit topic op pagina 83.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:43

LimaGentle schreef:
lees net op een ander forum dat er een stafford is dood gebeten door een bouvier...

Als je wilt dat alles in de media komt heb je een verdomst dikke krant nodig Haha! , er is altijd sprake van uitborstelen (denk je echt dat alle moorden, alle bijtincidenten, alle auto ongelukken het nieuws halen ), wilt die persoon het graag in de media zal ze een berichtje naar de krant of het nieuws moeten sturen of bellen word meer gedaan. Want zo een dingen halen meestal via deze weg het nieuws.

Mijn vader heeft lang bij de krant gewerkt

Maar dan kan je nog afvragen welk nut zo een bericht in de krant heeft, daar komt de hond niet van terug. veel sterkte voor de eiegnaar in kwestie Ach gut
Laatst bijgewerkt door lesilla op 27-08-07 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:44

slimmerik schreef:
Om dezelfde reden waarom ze verboden zijn. ..... De karakters deugen niet. Ze kunnen vanuit het niets agressief worden.

Ik hou best van een gokje maar niet van een gokje met mijn eigen leven of van andere mensen als ik zo'n moordmachine tegenkom... Lees mijn verhaal van 10.19 uur vanmorgen in dit topic op pagina 83.

en wie ben jij om te zeggen dat hun karakter niet deugt?
als je een staff of een pitje ECHT zou kennen zou je er echt heel anders over denken.. een staff is juist naar mensen toe heel sociaal, mits hij een goede opvoeding heeft gehad maar dat geld voor elke hond
de staff word in engeland ook niet voor niks the nanny dog genoemd omdat hij zo goed is met kinderen...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:46

katiavl schreef:
LimaGentle schreef:

Als je wilt dat alles in de media komt heb je een verdomst dikke krant nodig Haha! , er is altijd sprake van uitborstelen (denk je echt dat alle moorden, alle bijtincidenten, alle auto ongelukken het nieuws halen ), wilt die persoon het graag in de media zal ze een berichtje naar de krant of het nieuws moeten sturen of bellen word meer gedaan. Want zo een dingen halen meestal via deze weg het nieuws.

Mijn vader heeft lang bij de krant gewerkt

Maar dan kan je nog afvragen welk nut zo een bericht in de krant heeft, daar komt de hond niet van terug. veel sterkte voor de eiegnaar in kwestie Ach gut

maar weet je wat het debiele is.. als er aan de andere kant vd wereld een incident is geweest waarbij een pitbull bij betrokken is staat het hier in de krant.. maar als er bv een hond word dood gebeten in NL wat veroorzaakt is door een niet pitbullachtige kom je het gewoon weg niet tegen... ik erger me daar gewoon echt dood aan want het klopt gewoon niet...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:46

LimaGentle schreef:

Heb je die link van dat forum?
Wanneer is het gebeurd? In welke plaats. Moet dan vast in het plaatselijk nieuws zeker geweest zijn. Tenzij die eigenaar van de staff dat niet heeft willen hebben.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:47

slimmerik schreef:
LimaGentle schreef:

Heb je die link van dat forum?
Wanneer is het gebeurd? In welke plaats. Moet dan vast in het plaatselijk nieuws zeker geweest zijn. Tenzij die eigenaar van de staff dat niet heeft willen hebben.

hondenforum.nl

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:49

Das waar, maar zou me niet zo vasthechten aan de media, helft wat daar in staat is doorgaans erger gemaakt, en zelfs verzonnen. Weet het spijtig genoeg uit eigen ervaring.

Zolang de lezen actieberichten wilt, gaan ze ook niet mee stoppen. Door de rad enzo, zijn die honden nu eenmaal leuker om over te schrijven Lachen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:53

slimmerik schreef:
Dat de honden zo gehouden worden.... dus puur als wapens... Triest. Meteen een bekeuring erover heen voor verboden wapenbezit. Boos! En zoals RK in een ander topic vermeldt: baasje(s) een tatoe op de kop met de tekst: ik mag nooit geen dieren meer houden. Boos!

*zucht* En weet je wel hoeveel andere honden er zo gehouden worden op boerderijen?